התאריכים נחשפים: כך מתכננים להשלים את העונה בספרד

ליאו מסי
ליאו מסי | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

11 מחזורים נותרו עד לסיום ה"לה ליגה" והשיחות בין ההתאחדות למנהלת נמשכות לקראת ההכרזה הרשמית על חידוש העונה. העונה הבאה תצא לדרך ב-12.9 וכלל לא ברור מתי ואם בכלל יוכלו לנוח כוכבי הקבוצות הגדולות

(גודל טקסט)

לקראת ההכרזה הרשמית על חזרת הליגה הספרדית, בעיתון הקטלוני "ספורט" פרסמו הבוקר (רביעי) את לוח הזמנים הצפוי לחודשים הקרובים. כידוע, ממשלת ספרד אישרה את חזרת הליגה החל מה-8.6, יום שני בעוד קצת פחות משבועיים, והליגה צפויה להתחדש שלושה ימים לאחר מכן עם הדרבי הגדול בין סביליה לבטיס.

מכיוון שחודש אוגוסט אמור להיות מיועד למשחקי ליגת האלופות והליגה האירופית שנקטעו בשלב שמינית הגמר, ההתאחדות וראשי "לה ליגה" נערכים להשלמת העונה באמצעות שישה סופי שבוע בחודשים יוני ויולי: 12-13 ביוני, 20-21.6, 27-28.6 וביולי המשחקים ייערכו ב-4-5, 11-12 ומחזור הסיום מיום שישי (17.7) ועד יום ראשון (19.7). עד תום העונה על הספרדים להשלים 11 מחזורים מלאים וכמובן שבנוסף לששת סופי השבוע, ייערכו גם חמישה מחזורים באמצע השבוע: ב-17 וב-24 ביוני וב-1, ב-8 וב-15 ביולי.

למרות דיווחים על סיכום שהושג בין ההתאחדות למנהלת בספרד על כך שייערכו משחקי בכל ימות השבוע, עדיין לא ברור אם גם בימי ישני ייערכו משחקי כדורגל, אבל בהחלט ייתכן שמשחקים ייערכו בכל שאר ימות השבוע, בדומה לעונה שהייתה עד כה, כך שמחזורי סוף השבוע ייערכו בימים שישי ועד ראשון ומשחקי אמצע השבוע יתפרשו על הימים שלישי עד חמישי.

בכל הנוגע לעונה הבאה, הוחלט כי בתקווה שהליגה אכן תגיע לסיומה עד ה-19.7, כבר למחרת, ב-20.7, ייצאו השחקנים לפגרה של שלושה שבועות וישובו לאימונים ב-10.8 לקראת עונת 2020/21 שאמורה להתחדש ב-12.9. הכוונה היא שכל הקבוצות יחלו את העונה באותו סוף שבוע בספטמבר, גם הקבוצות שישחקו במפעלי אופ"א וטרם נמצא פתרון לבעיה ולשאלה מתי הן יוכלו להעניק לשחקנים שלהן פגרה בין העונות, עם כל הכבוד לחודשים האחרונים בהם שבתו מפעילות.


ליאו מסי. מתי הוא יזכה לנוח? (Alex Caparros/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי