צפו בתקציר: 2:2 בין לייפציג להרטה ברלין

שחקני לייפציג
שחקני לייפציג | ALEXANDER HASSENSTEIN/POOL/AFP via Getty Images

המגמה ההפוכה בבונדסליגה נמשכת: השוורים נעצרו ברד בול ארנה והתרחקו עוד יותר מבאיירן. גרוייץ' כבש ראשון, קלוסטרמן ושיק (שניצל טעות חמורה של יארסטיין) הפכו זמנית ופיונטק המחליף קבע את תוצאת המשחק בפנדל

קבוצות: הרטה ברלין
(גודל טקסט)

לייפציג הביסה רק ביום ראשון האחרון 0:5 את מיינץ, אבל אחרי הניצחון של באיירן מינכן בקלאסיקר על בורוסיה דורטומנד, הקבוצה בבעלות תאגדי משקאות ידעה ששוב כל הלחץ עליה ואסור עליה למעוד גם נגד הרטה ברלין ברד בול ארנה, אך כמעט כמו בכל משחקי הבית האחרונים נעצרה בביתה עם 2:2 והפער מבאיירן מינכן גדל לתשע נקודות.

הפתיחה הייתה שייכת לקבוצה מהבירה, שעלתה ליתרון כבר בדקה השישית. מרקו גרוייץ' קיבל כדור על קצה הרחבה והכניע את פטר גולאצ'י שנותר חסר אונים. בדקה ה-24 לוקאס קלוסטרמן איזן בדקה ה-24. לייפציג חיפשה את המהפך אך לצערה נותרה בעשרה שחקנים בעקבות אדום של מרסל הלסטנברג בדקה ה-63.

למרות זאת נהנתה מלא מעט מזל, אחרי חמש דקות בלבד, שיק ניסה את מזלו עם בעיטה חלשה מחוץ לרחבה, השוער רונה יארסטיין קלט בקלות, אך לבסוף השמיט לשערו הוא בצורה מביכה, עד מעוררת חשד. למרות זאת, הצמד יצא לאור, מתאוס קוניה ששיחק אשתקד בלייפציג סחט פנדל בדקה ה-82, וקשישטוף פיונטק המחליף דייק מהנקודה הלבנה וקבע את תוצאת המשחק.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי