צפו: האברץ כבש ונפצע, לברקוזן ניצחה 0:1 את פרייבורג

קאי האברץ
קאי האברץ | Ronald Wittek/Pool via Getty Images

הקשר שוב הציל את בוס עם גול חמישי מאז החזרה מפגרת הקורונה (54), אך פונה מהמגרש כעבור 12 דקות. המנצחת עלתה זמנית למקום השלישי, יריבתה נשארה במקום השמיני

(גודל טקסט)

משחקי הבונדסליגה כבר הפכו להיות דבר שבשגרה והערב (שישי) נפתח המחזור ה-29 של הליגה הגרמנית עם משחק הבית של הפתעת הליגה פרייבורג, שאירחה את באייר לברקוזן, שספגה לפני מספר ימים תבוסה של 1:4 מול וולפסבורג. אך כפי שקורה במחזורים האחרונים שמתקיימים ללא קהל, גם הפעם קבוצת החוץ יצאה על ידה על העליונה עם 0:1 קטן שהעלה אותה למקום השלישי.

קבוצתו של פטר בוס שלטה כבר מהפתיחה את מצאה את הרשת רק בדקה ה-54 עם מהלך שרשום על שמו של שחקן אחד בלבד – קאי האברץ. המצטיין של הבונדסליגה מאז פגרת הקורונה, מצא בעקב את לאון ביילי, שהחזיר לו ברחבה והקשר המצטיין דייק מקרוב ורשם את שערו החמישי מאז החזרה למגרשים.

למרות שהמארחת לא מצאה את השוויון עד הסיום, לברקוזן יצאה מודאגת מאוד מהמפגש בשוורצוואלדשטדיון, לאחר שכובש השער פונה לצורך טיפול בשל פציעה בירך והוחלף בדקה ה-66 על ידי מוסא דיאבי ועדיין לא ברור לכמה זמן ייעדר.


יסתדר ללא הכוכב? פטר בוס (Ronald Wittek/Pool via Getty Images)

עם כל זאת, שלוש נקודות הן שלוש נקודות, והן חשובות מאוד ללברקוזן שכאמור שבה למקום השלישי לפחות עד משחקה של לייצפיג מול קלן ביום שני (21:25, שידור ישיר בספורט2). פרייבורג מנגד, שפתחה את העונה בצורה נפלאה ממשיכה לדשדש את משחק שביעי ללא ניצחון מתוך שמונה ופספסה הזדמנות להתקרב לכרטיס לאירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי