"מודל לחיקוי": קאי האברץ קבע שיא מרשים וזכה לשבחים

קאי האברץ
קאי האברץ | Ronald Wittek/Pool via Getty Images

כוכב לברקוזן הפך לראשון שמגיע ל-35 שערי בונדסליגה לפני גיל 21 ורחוק שבעה גולים בלבד מעשרת הכובשים הגדולים בתולדות המועדון. ביילי: "נותן חזון לשחקנים צעירים"

(גודל טקסט)

באייר לברקוזן התאוששה אמש (שישי) מהתבוסה בידי וולפסבורג וחזרה לנצח עם 0:1 על פרייבורג שהעלה אותה זמנית למקום השלישי בבונדסליגה, אבל כרגיל, מי שתפס את הפוקוס היה קאי האברץ שהוכיח פעם נוספת כי הוא בדרך להיות אחד הכדורגלנים הטובים בעולם כשהבקיע את שער הניצחון וקבע שיא היסטורי: הצעיר המוכשר הפך לשחקן הראשון שמגיע ל-35 שערים בליגה הגרמנית לפני גיל 21.

הקשר ההתקפי, שמתופקד לאחרונה כחלוץ, קרוב כבר בגילו הצעיר להיכנס לטופ 10 המבקיעים בתולדות לברקוזן, כשהוא רחוק שבעה גולים בלבד מאוליבר נויביל. האברץ הוא השחקן הפורה ביותר בחמש הליגות הגדולות באירופה מתחילת 2020, עם תשעה שערים וארבעה בישולים. מאז שהעונה התחדשה הוא פשוט לוהט עם חמישה כיבושים בארבע הופעות והשער שהבקיע אמש היה ה-15 שלו העונה בכל המסגרות.

חברו לקבוצה, לאון ביילי הבוגר ממנו בשנתיים, הודה כי הוא רואה בהאברץ מודל לחיקוי עבורו ועבור צעירים אחרים. "היכולת שלו לעשות מה שהוא עושה נותנת לשחקנים צעירים חזון", אמר ביילי, "הכל אפשרי כשאתה עובד קשה ואני חושב שקאי האברץ עושה זאת. הוא חכם ומאוד אינטליגנטי על המגרש. אני מקווה שימשיך כך ויעזור לקבוצה כמה שהוא יכול, כי אנחנו צריכים אותו".

למרבה הצער, לא הכל היה ורוד מבחינת האברץ אתמול, שכן בדקה ה-66 הוא הוחלף בשל פציעה בירך. עם זאת, מאמנו פטר בוס הרגיע לאחר המשחק: "הוא בסדר. אני לא יודע כמה זה חמור, אבל חושב שהוא יהיה בסדר".

האברץ מקבל חיבוקים אחרי הגול. עשה היסטוריה (Ronald Wittek/Pool via Getty Images)
האברץ מקבל חיבוקים אחרי הגול. עשה היסטוריה (Ronald Wittek/Pool via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי