צפו בתקציר: 0:5 לבאיירן על דיסלדורף, ניצחון ליגה שמיני ברציפות

רוברט לבנדובסקי, בנג'מין פבאר, סרג' גנאברי
רוברט לבנדובסקי, בנג'מין פבאר, סרג' גנאברי | Christof Stache/Pool via Getty Images

מי תעצור אותה? האלופה מריחה את הכתר כשפתחה פער של עשר נקודות לפחות זמנית. לאחר שנהנו משער עצמי, פבאר כבש לזכות הבווארים, לבנדובסקי הוסיף צמד ודייוויס השתתף גם הוא בחגיגה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

כבר אחרי הניצחון על בורוסיה דורטמונד בקלאסיקר היה ברור שיהיה כמעט בלתי אפשרי לעצור את באיירן מינכן בדרך לאליפות, אך הערב (שבת) הקבוצה של האנזי פליק עשתה עוד צעד משמעותי בדרך לאליפות השמינית ברציפות, כשעם ניצחון הליגה השמיני ברציפות, הפעם 0:5 קל על פורטונה דיסלדורף – פתחה פער של עשר נקודות לפחות זמנית. הבווארים יכולים רק להצטער שעד חזרתה של ליגת האלופות יש עוד זמן רב – למעלה מחודשיים. באיירן עם 86 שערי ליגה בחלוף 29 מחזורים – כמעט שלושה בממוצע למשחק.

 
 
באיירן, שעלתה כמעט עם אותם 11 (לוקאס הרננדז קיבל את הקרדיט), פתחה בלחץ כבד על השער והייתה זקוקה רק לרבע שעה כדי לכבוש את השער הראשון. הפעם זה קרה לא מעט בזכות הגנת האורחת. תומאס מולר הרים לרחבה. סרג' גנאברי העביר רוחב, בנג'מין פבאר הגיע לתוך הרחבה ובעט חלש, אך הכדור פגע במתיאס יורגנסן וחדר לרשת, 0:1. בדקה ה-28 תומאס מולר בעט נפלא מהאוויר אך השוער מנע את ה-0:2, אך רק דחה את הקץ. פבאר הבקיע בנגיחה לאחר כדור קרן מוצלח של ג'ושוע קימיך והשלים צמד.

רגע לפני ההפסקה גם החלוץ הפולני הצטרף לחגיגה אחרי מהלך קבוצתי מושלם בסיומו היה צריך רק לדחוק לרשת את ה-28 שלו העונה. לבנדובסקי עצמו החל במהלך עם עקב נפלא לקימיך שמסר למולר והגרמני פרגן לחברו עם הבישול ה-18 שלו בבונדסליגה העונה – השווה את שיאו של קווין דה בריינה. לבנדובסקי ובאיירן לא הסתפקו בזה ופתחו את החצי השני בבליץ'. בדקה ה-50 הוא השלים צמד אחרי בישול של גנאברי. כעבור חמש דקות, אלפונסו דייוויס הוסיף את החמישי!

פבאר. בלט בפן ההתקפי (Christof Stache/Pool via Getty Images)

פליק הבין שהמשחק גמור והחל לתת מנוחה לכוכביו. קינגסלי קומאן ופבאר הוחלפו ראשונים ובהמשך היו אלה גם מולר וגנאברי הפעם באיירן תנוח שבוע שלם עד שתצא למשחק חוץ קשה נגד באייר לברקוזן בשבת הבא, ונראה שניצחון במשחק הזה ובהחלט יחלו לקרר את השמפניות.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי