צפו בתקציר: דורטמונד הביסה 1:6 את פאדרבורן, שלושער לסאנצ'ו

גיידון סאנצ'ו
גיידון סאנצ'ו | Lars Baron/Getty Images

הצהובים שחורים חזרו לנצח וצמצמו את הפער מבאיירן לשבע נק'. הזאר כבש ראשון, האנגלי כיכב עם שלושה שערים וחגג עם חולצת תמיכה לג'ורג' פלויד. חכימי ושמלצר סגרו את הסיפור

(גודל טקסט)

בורוסיה דורטמונד הגיעה למשחק הערב (ראשון) למשחק נגד פאדרבורן עם הגב לקיר. הצהובים שחורים שהפסידו במחזור האחרון לבאיירן מינכן (שהספיקה מאז לנצח גם את דיסלדורף) הבינו שאסור להם למעוד גם נגד נועלת הטבלה.

על נייר המשימה לא נשמעת מורכבת במיוחד, אך במפגש הקודם ביניהם בזיגנאל אידונה פארק דורטמונד חליצה 3:3 אחרי שפיגרה בשלושה שערים, אבל בימים אלו שהקהל כבר לא משחק תפקיד, דורטמונד הסתדרה ללא ארלינג הולאנד הפצוע, השיגה 1:6 על פאדרבורן והחזירה את הפער מבאיירן מינכן לשבע נקודות.

דורטמונד הייתה הדומיננטית כבר בפתיחה, אך כבשה את שער היתרון רק בדקה ה-54 כאשר אמרה צ'אן נכנס לאגף שמאל והעביר רוחב, השוער לאופולד זינגרל קלט את הכדור אבל הדף למרכז הרחבה ותורגן הזאר ניצל זאת וכבש מקרוב את השביעי שלו העונה.


ג'יידון סאנצ'ו (LARS BARON/POOL/AFP via Getty Images)

כעבור שלוש דקות בלבד הגיע גם השער השני שהיה כמעט העתק מדויק של הגול הראשון, רק שהפעם יוליאן בראנדט היה בתפקיד המבשל וג'יידון סאנצ'ו היה זה שהבקיע מקרוב. בדומה למרקוס תוראם, אחרי שכבש, האנגלי הוריד את החולצה וחשף הקדשה מיוחדת לג'ורג' פלויד.

בדרך לא דרך המארחת חזרה למשחק, אחרי שצ'אן נגע בידו ברחבה והשופט פסק לפנדל, אווה הונמאייר דייק ואיזן בדקה ה-72, אך זה לא הבהיל יותר מדי את הצהובים שחורים שכבשו את השלישי כעבור שתי דקות בלבד במהלך שכלל את כובשי שני השערים הראשונים. הזאר מצא את סאנצ'ו במרכז הרחבה והאנגלי השלים צמד עם בעיטה חזקה ברגל שמאל.

אבל זה לא נגמר שם, חמש דקות לסיום אשרף חכימי כבש את הרביעי עם בעיטה שטוחה מצד ימין אחרי בישול של מרסל שמלצר, שהתכבד גם הוא בשער משלו בדקה ה-89. אקורד הסיום שייך כמובן לסאנצ'ו, שהשלים שלושער אדיר בתוספת הזמן וקבע 1:6 אדיר. שבעה גולים ב-36 דקות, מטורף!


תורגן הזאר מול סבסטיאן ואסיליאדיס (Lars Baron/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי