צפו בתקציר: ורנר שוב כבש, 2:4 גדול ללייפציג על קלן

כריסטופר אנקונקו, טימו ורנר
כריסטופר אנקונקו, טימו ורנר | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

אחרי התיקו מול הרטה, השוורים שבו למקום השלישי בזכות משחק מרשים בבריין אנרג'י. פרט לחלוץ, גם שיק, אנקונקו ואולמו כבשו שערים נפלאים. קורדובה ומודסט הבקיעו מנגד

קבוצות: קלן
(גודל טקסט)

המחזור ה-29 של הבונדסליגה ננעל הערב (שני) עם משחק אחד בלבד שבו נכבשו לא פחות משישה שערים, כאשר ר.ב. לייפציג חזרה למסלול הניצחונות ועלתה למקום השלישי בזכות 2:4 מרשים בבריין אנרג'י על קלן, שמצידה סופרת משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון.

הפתיחה הייתה שייכת דווקא למארחת שעלתה ליתרון כבר בדקה השביעית אחרי שאלביס רקסבקאיי בעט לקורה, ג'ון קורדובה ניגש לריבאונד וכבש את ה-12 שלו בליגה, אך לצערו פונה מהמגרש בחלוף עשר דקות על ידי אנתוני מודסט, בגלל פציעה.

בדקה ה-20 לייפציג השוותה בזכות הרמה מדויקת של אנחליניו שהגיעה לראשו של פטריק שיק ובדקה ה-38 האורחת השלימה מהפך, אחרי שקונרד ליימר מצא בכדור ארוך את כריסטופר אנקונקו, שבנגיעה הקפיץ מעל השוער והוריד את השוורים ביתרון 1:2. המחצית השנייה התחילה כמו הפסיקה והגיע סוף סוף תורו של מלך השערים של לייפציג טימו ורנר כבוש את ה-25 שלו העונה בדקה ה-50, לאחר שקיבל כדור ארוך מהשוער גולשי, פרץ עד לרחבה והכניע את שוער היריבה בסיומת אופיינית.


סגר את הסיפור. דני אולמו (INA FASSBENDER/AFP via Getty Images)

דווקא אז, קלן חזרה למשחק. בדקה ה-54 אנתוני מודסט המחליף צימק ל-3:2, אחרי שניצל טעות בהגנת לייפציג והכניע את פטר גולאשי דרך בעיטה אדירה מחוץ לרחבה, אולם כעבור שלוש דקות בלבד דני אולמו החזיר את היתרון הכפול עם שער יפה לא פחות מקצה הרחבה אחרי כדור קרן וסגר את הסיפור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי