צפו בתקציר: פרנקפורט הביסה 0:3 את ורדר ברמן בחוץ

שחקני איינטרכט פרנקפורט חוגגים
שחקני איינטרכט פרנקפורט חוגגים | STUART FRANKLIN/POOL/AFP via Getty Images

אנדרה סילבה כבש ראשון אך מי שגנב את ההצגה היה המחליף אילסנקר שכבש צמד בעשר דקות על כר הדשא. המארחת, שהייתה בכושר טוב, פספסה הזדמנות להשתוות למיינץ שמעל הקו האדום

(גודל טקסט)

זה לא סוד שוורדר ברמן, מועדון הפאר הגרמני, חווה עונה קשה עם מאבקי תחתית בלתי פוסקים. בשלושת המשחקים האחרונים האוהדים זכו לתקווה גדולה כשהקבוצה אגרה לא פחות משבע נקודות. הערב עמדה בפניה הזדמנות להשתוות במספר הנקודות למיינץ שמדורגת מעל הקו האדום, אלא שברמן ספגה תבוסה ביתית נגד איינטרכט פרנקפורט במשחק ההשלמה מהמחזור ה-24.

 
ברמן עוד שיחקה לא רע במחצית הראשנה אך לאחר שספגה התפרקה ולא הצליחה לחזור. אנדרה סילבה הלא מכוסה נגח נפלא לרשת בדקה ה-60 והמשיך את הכושר המצוין שלו, אולם, כוכב המשחק היה בכלל שחקן אחר.
 
 
סטפן אילסנקר האוסטרי בן ה-31 עלה מהספסל במקומו של סבסטיאן רודה ומייד לאחר מכן הצטרף לכדור קרן וכבש מקרוב בדקה ה-81 אחרי אסיסט של באס דוסט. רגע לפני הסיום אילסנקר השלים צמד בשער קל בנגיחה אחרי בישול של ג'ונתן דה גוזמן.

שחקני ברמן מאוכזבים (Stuart Franklin/Getty Images)

בזכות הניצחון פרנקפורט העפילה למקום ה-11 ופתחה פער מבטיח של שמונה נקודות מהקו האדום רגע לפני שתפגוש את וולפסבורג למשחק לא פשוט בכלל. מנגד, ברמן בהחלט צריכה לדאוג כשנותרו בסך הכל חמישה מחזורים לסיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי