מולר ולבנדובסקי צפויים לפתוח בבאיירן, פרנקפורט בכוננות ספיגה

רוברט לבנדובסקי, תומאס מולר
רוברט לבנדובסקי, תומאס מולר | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

רביעי, 21:40 בספורט2: הבווארים יקוו לעשות צעד משמעותי לעבר זכייה בדאבל, שני הכוכבים שייעדרו ממשחק הליגה בשבת ימשיכו בהרכב, גם טיאגו עשוי לשחק. פליק חשף היכן מנסה הקבוצה להתחזק לקראת העונה הבאה

(גודל טקסט)

משחקי חצי גמר הגביע הגרמני ייצאו לדרך כבר הערב (שלישי, 21:40 בספורט1) עם המפגש בין באייר לברקוזן לסינדרלה מהליגה הרביעית, זארברוקן שהדהימה את כולן כל הדרך אל שלב ארבע האחרונות, אבל המשחק המרכזי ייערך מחר כאשר באיירן מינכן תתמודד מול איינטרכט פרנקפורט (21:40 בספורט2), בתקווה לעשות צעד משמעותי לעבר זכייה בדאבל נוסף.

באיירן מינכן חזרה מ"פגרת הקורונה" בכושר שיא, כאילו לא הייתה עצירה של חודשיים, ולמעשה כבר במשחק הרשמי השני שלה מאז החזרה היא הביסה את איינטרכט פרנקפורט עם 2:5 קליל. בשבת היא גם כבשה רביעייה לרשת לברקוזן ועם פער של שבע נקודות בפסגת הבונדסליגה כשנותרו 12 בקופה, היא בדרך לזכייה באליפות שמינית ברציפות.

בשבת יארחו הבווארים את בורוסיה מנשנגלדבאך במסגרת הליגה, משחק ממנו ייעדרו המוצהבים תומאס מולר ורוברט לבנדובסקי, אך משמעות הדבר היא שמחר הם יעלו כרגיל בהרכב של האנזי פליק. המאמן הבהיר היום במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "לא הרגשתי באימון היום שיש שחקן עייף לקראת המשחק, וזה דבר שאני שם לב אליו מאוד. אני עשוי לבצע שינוי או שניים בהרכב, אבל שום דבר עדיין לא הוחלט. טיאגו אלקנטרה עדיין סובל מבעיה קטנה, אבל הוא כשיר לשחק. מיקאל קוויזאנס סובל מזיהום ולא יהיה בסגל, אבל חוץ ממנו ומהפצועים לטווח ארוך, כולם עומדים לרשותי".


לבנדובסקי ומולר. ימשיכו מחר בהרכב (Matthias Hangst/Getty Images)

במסיבת העיתונאים, פליק גם נשאל על האפשרות שיש לקבוצתו לעשות היסטוריה ולחצות את רף 100 שערים בליגה, כך שיהיה עליהם להבקיע 10 שערים בארבעת משחקי הבונדסליגה שנותרו: "אנחנו נפגוש במשחקים הבאים קבוצות שמשחקות כדורגל נהדר וזה יהיה חוסר כבוד לומר שאנחנו רוצים להבקיע שלושה שערים בכל משחק", טען פליק, "אנחנו רוצים להגיע לכל משחק עם הכדורגל שלנו ולהתייחס בכל הכבוד והרצינות שאפשר. אם נצליח לשבור את השיא, זה יהיה נחמד".

מהשאלה אם באיירן מינכן פייבוריטית לזכות בליגת האלופות שצפויה להימשך בחודש אוגוסט, התחמק פליק באלגנטיות: "הכל קורה כל כך מהר בכדורגל עכשיו ואני הכי חשוב שהקבוצה נותנת מעצמה מאה אחוז בכל משחק. לא אכפת לנו משיאים או מהגדרות של פייבוריטים, אנחנו רוצים פשוט לנצח כל משחק. אנחנו מרוצים מהיכולת כרגע, אבל ברור שהיא לא מושלמת ואנחנו מקווים להשתפר ממשחק למשחק".

לסיום, פליק גם דיבר על ההכנות לעונה הבאה ודיבר על חלון ההעברות הקרוב, במה שאולי מרמז על הניסיון הבלתי נגמר לצרף את לירוי סאנה ממנצ'סטר סיטי: "אנחנו מדברים על שחקנים ועמדות. אם אני צריך לנקוב בעמדה, אז נרצה שחקנים לאגפים, מגנים תוקפים או שחקני כנף כדי להוסיף לנו איכות שתשפר אותו ובעיקר מהירות. יש לנו את סרג' גנאברי, קינגסלי קומאן ואיוון פרישיץ' וזה אולי לא מספיק לעונה ארוכה ולמטרות שהצבנו. שוחחתי על כך עם חסן (סליהמיצ'יץ', המנהל המקצועי) ונראה איך נתקדם עם זה".


פרישיץ' מול פרנקפורט לפני כשבועיים. באיירן מחפשת להתחזק באגפים (Andreas Gebert/Pool via Getty Images)

מן העבר השני, איינטרכט פרנקפורט תגיע למפגש אחרי הפסד ביתי 2:0 למיינץ בשבת האחרונה, דווקא אחרי שני ניצחונות חוץ רצופים בוולפסבורג ובברמן. אחד מכוכבי הקבוצה, פיליפ קוסטיץ' ייעדר מהמפגש בעקבות הרחקה שספג ברבע הגמר ובמסיבת העיתונאים לקראת המשחק, המאמן אדי הוטר הודה: "ברור שלא נוכל לעצור כל התקפה של באיירן מינכן, אבל נעשה את המיטב ונקווה שהיריב שלנו לא יהיה בשיאו. אם זה יקרה, אז הכל אפשרי. אנחנו נגיע למינכן בתקווה שנעשה את הבלתי אפשרי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי