צפו: 61 דקות למואנס דאבור, הופנהיים הפסידה 2:0 ללייפציג

מואנס דאבור
מואנס דאבור | UWE ANSPACH/POOL/AFP via Getty Images

הישראלי הצליח לסחוט פנדל, שנפסל בהמשך ע"י ה-VAR, ונגח למשקוף לפני שהוחלף. מנגד, דני אולמו חגג צמד מהיר (9 ו-11) שסגר את הסיפור בשלב מוקדם ועזר ליוליאן נגלסמן לגבור על האקסית

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

המחזור ה-31 של הבונדסליגה נפתח הערב (שישי) עם מפגש מסקרן במיוחד. הופנהיים עם המאמן החדש מרסל ראפ אירחה את ר.ב.לייפציג בה נמצא המאמן המיתולוגי על הקווים יוליאן נגלסמן, שהצליח לגבור על האקסית וקירב את המרחק מדורטמונד השנייה לנקודה.

מואנס דאבור שקיבל את הקרדיט בהרכב גם מהמאמן החדש, בזכות שער הבכורה במחזור הקודם, סחט פנדל כבר בדקה החמישית אחרי שהוכשל ברחבה. אבל לאחר בדיקה ב-VAR התברר שבמהלך ההתקפה כריסטוף באומגרטנר נגע בידו ולכן על פי החוקה החדשה לא הייתה ברירה לשנות את ההחלטה.

הופנהיים לא הייתה יכולה לתאר לעצמה כמה יחמיר מצבה לאחר דקות בודדות. כבר בדקה התשיעית דני אולמו העלה את לייפציג ליתרון מבישול של נורדי מוקיילה ותוך שתי דקות השלים צמד שהוריד להופנהיים את הרוח מהמפרשים ולא השכילה לכבוש עד שריקת הסיום.


גיבור הערב. דני אולמו חוגג עם טימו ורנר וקונראד ליימר (UWE ANSPACH/POOL/AFP via Getty Images)

בעולם ללא VAR היינו מאדירים את מואנס דאבור שהיה אמור לגשת לנקודה הלבנה זכר הפנדל שסחט. אבל חוץ מאותו מהלך החלוץ סחר המזל הוחלף בדקה ה-61 רגע לפני שנגח למשקוף. בסך הכל בעט ארבע פעמים לכיוון השער ופגש פעם אחת את המסגרת.

קבוצתו הופנהיים פספסה הזדמנות למקום השישי ואף עלולה לרדת למקום השמיני אם פרייבורג תגבור על וולפסבורג. לייפציג מנגד קרובה מתמיד להבטיח את המקום בליגת האלופות אחרי שהגדילה את הפער מלברקוזן החמישית לשש נקודות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי