פליק: "רוצים לסיים את הסיפור בברמן", גורצקה זכה למחמאות

שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים | Alexander Hassenstein/Getty Images

"התחנה הבאה - אליפות", נכתב על באיירן שהשיגה ניצחון ליגה עשירי ברציפות כמו לפני כשנתיים וחצי, ואחד נוסף בשלישי - יספיק לה לזכות בתואר. נוייר: "ניצחנו עוד משחק צמוד, כמו בגביע". וגם: עתידו של אלאבה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן אמנם לא הצליחה לזכות אתמול (שבת) באליפות על אף שהשיגה את ניצחונה העשירי ברציפות, 1:2 לא פשוט על בורוסיה משנגלדבאך, אך הבווארים יוכלו לעשות זאת במחזור אמצע השבוע במשחק החוץ נגד ורדר ברמן, יחד עם רוברט לבנדובסקי ותומאס מולר. אין ספק ששני שחקני העונה של האלופה, שנעדרו אתמול בשל צהובים –  ראויים להיות שם. באיירן תוכתר בפעם השמינית ברציפות אם תנצח את ורדר ברמן בשלישי (21:25, שידור ישיר בספורט4) וכלל לא חשוב מה תהיה התוצאה של יריבה בורוסיה דורטמונד. "התחנה הבאה: התואר. באיירן שומרת על הרצף המנצח שלה בכל מצב", נכתב ב"קיקר".

הבווארים שנמצאים בכושר מפחיד השוו את הרצף שלהם מלפני שנתיים (2017-18) בין דצמבר לפברואר. האנזי פליק ממשיך גם הוא לנפח את המספרים המרשימים שלו, ועד עתה ניצח ב-25 מ-28 משחקיו כמאמן. פליק מרוצה: "היה משחק קשה. ידענו שזה יקרה בשל השינויים שביצענו. היה לנו חשוב מאוד לנצח אחרי המשחק בגביע באמצע השבוע. לגלדבאך היה שבוע להתאושש בניגוד אלינו. העייפות ניכרת אצל כל הקבוצות. אני שמח שניצחנו. אנחנו רוצים לסגור את הסיפור נגד ברמן".

הקפטן מנואל נוייר: "זה היה דומה לחצי גמר הגביע, אפילו לפעמים צמוד יותר. עשינו צעד נוסף לקראת התואר. אנחנו יודעים לנצח גם כשקשה. שיחקנו אחרת היום, לא שלטנו כמו בדרך כלל, אבל זה היה מתוכנן".

לאון גורצקה כובש שער הניצחון, מהשחקנים הטובים בקבוצה מאז 2020: "הרגשות חיוביים מאוד. אני שמח על השער המאוחר שלי שיאפשר לנו לזכות בתואר בשלישי. היה מאוד קשה, גלדבאך הקשו עלינו. היו לנו שחקנים שונים על המגרש. בדרך כלל אנחנו לוחצים 90 דקות והפעם היינו קומפקטיים יותר". הגרמני זכה לשבחים: "מולר נעדר? גורצקה לוקח פיקוד ומביא את הניצחון".

בינתיים מה שעוד מעסיק את הבווארים זהו עתיד של דויד אלאבה. "נערכו כמה שיחות, שני הצדדים יודעים היטב עד כמה טוב להם ביחד. ברור שאנחנו רוצים להשאירו", אמר המנהל הספורטיבי חסן סליהמיצ'יץ', שפרגן על ההסבה לעמדת הבלם: "הוא נראה טוב גם בעמדה הזו". בגרמניה די סקפטים. "זה לא נשמע מבטיח", ניתחו ב"קיקר" את דבריו של סליהמיצ'יץ'.



גורצקה חוגג. הקשר ממשיך לבלוט (Alexander Hassenstein/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי