צפו: צמד לדאבור, 1:3 להופנהיים על אוגסבורג. מיינץ הדהימה את דורטמונד

מואנס דאבור חוגג
מואנס דאבור חוגג | Lukas Barth-Tuttas/Pool via Getty Images

חלוץ נבחרת ישראל להט בניצחון קבוצתו וכבש את הצמד הראשון שלו בגרמניה. הצהובים-שחורים נכנעו מול קבוצת התחתית. דיסלדורף סחטה תיקו דרמטי מלייפציג, לברקוזן גברה על קלן

(גודל טקסט)
ברוך הבא לבונדסליגה, מואנס דאבור. חלוץ נבחרת ישראל סוף סוף הראה הערב (רביעי) מה הוא שווה על אדמת גרמניה, כשכבש צמד בניצחון 1:3 של הופנהיים במסגרת המחזור ה-32 של הבונדסליגה. בנוסף, מיינץ הדהימה את דורטמונד וניצחה 0:2. כמו כן, לברקוזן גברה 1:3 על קלן, דיסלדורף סחטה 2:2 קריטי מלייפציג ושאלקה נכנעה מול פרנקפורט.
 
 
אוגסבורג – הופנהיים 3:1
דאבור כיכב מהרגע הראשון של המשחק והיה הבולט בשחקני קבוצתו. בזכות צמד השערים הוא העלה את מאזנו לשלושה שערי ליגה והמשיך את החזרה הטובה שלו מ"פגרת הקורונה", בה הוא מבסס את מעמדו כחלוץ המוביל של הופנהיים. בדקה ה-59 חלוץ נבחרת ישראל קיבל הגבהה מהאגף הימני, הניף את הרגל וכבש בסיומת פשוט פנטסטית מתוך הרחבה.
 
 
שלוש דקות עברו ודאבור (שהוחלף בדקה ה-73) השלים צמד בזק, כשהפעם התמקם מצוין ברחבה וסיים בבעיטה עם רגל שמאל לקורה ופנימה אחרי שקיבל ריבאונד והיה חד ועירני. בכך, קבוצתו טיפסה למקום השישי. מנגד, אוגסבורג נותרה במקום ה-14, אך היא כבר ניצלה מירידת ליגה ולא נותר לה יותר מדי על מה לשחק בשני המחזורים שנותרו. רובן ורגאס צימק עבורה בדקה ה-69, איחלאס בבו כבש את השלישי של הופנהיים בדקה ה-89 עם שער קל מקרוב.


דאבור חוגג עם שחקני הופנהיים (Lukas Barth-Tuttas/Pool via Getty Images)

 
 
דורטמונד – מיינץ 2:0 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
המשחק הזה הראה למי יש על מה לשחק ולמי לא. הצהובים-שחורים נכנעו אחרי רצף של שלושה ניצחונות אחרי שאיבדו רשמית את תואר האליפות אמש, בעוד האורחת השיגה נקודות סופר חשובות והגדילה את הפער מהקו האדום לשש נקודות – כשנותרו עוד שש בקופה. המשמעות – נקודה אחת והיא הבטיחה רשמית את הישארותה בליגה, אך נראה שזה יקרה בין כה, כיוון שלוורדר ברמן שנמצאת מתחתיה הפרש שערים פחות טוב. ג'ונתן בורקארדט כבש את הראשון בדקה ה-33, ז'אן פיליפ מאטטה קבע את תוצאת המשחק עם פנדל מדויק בדקה ה-49.

לייפציג – דיסלדורף 2:2
וואו, איזה משחק אדיר קיבלנו. קווין קמפל בשער נפלא העלה את המארחת ל-0:1 בדקה ה-60, ושלוש דקות בלבד לאחר מכן טימו ורנר הכפיל את התוצאה עם שער מצוין מלו. מכאן זה היה נראה שהכל יהפוך קל לקבוצה של יוליאן נגסלמן – אך האורחת לא חשבה כך, ונראתה כמו קבוצה שנלחמת על חייה בליגה. סבטיאן סקרזיבסקי בעט כדור שפגע בדרך בשחקן, הטעה את השוער וצימק ל-2:1 בדקה ה-87. בדקה ה-92 אנדרה הופמן נגח פנימה את השוויון הכל כך דרמטי וכל כך קריטי עבור קבוצתו. כמה קריטי? הוא העלה אותה אל מעל הקו האדום על חשבון ורדר ברמן, לה נקודה פחות מדיסלדורף כעת. האורחת נמצאת במקום ה-16, שמוביל למשחקי המבחן בסיום העונה מול זו שתסיים שלישית בבונדסליגה השנייה.

 
 
לברקוזן – קלן 1:3
הקבוצה של פטר בוס חזרה למקום הרביעי, אשר מוביל לליגת האלופות בסיום העונה. סוון בנדר כבש את השער הראשון בדקה השביעית, וקאי האברץ הכפיל בדקה ה-40 עם סיומת נפלאה. סבסטיאן בורנאוו צימק בדקה ה-59 ומוסא דיאבי קבע את תוצאת המשחק עם מהלך אישי נפלא ובעיטה מצוינת ברגל ימין אל הרשת בדקה ה-83.

פרנקפורט – שאלקה 1:2
בקרב מרכז הטבלה המארחת חיברה ניצחון שני ברציפות, בעוד האורחים מגלזנקירכן סופרים כבר 13 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, כשהאחרון שלהם היה אי שם בחודש ינואר. בדקה ה-28 אנדרה סילבה העלה את פרנקפורט ל-0:1 עם סיומת פשוט נפלאה מתוך הרחבה, תוך כדי שהוא מהתל בחואן מירנדה. דויד אברהם כבש את השני בדקה ה-50 בנגיחה מקרוב אחרי הגבהה של פיליפ קוסטיץ', והשער המצמק של שאלקה הגיע בדקה ה-59. ווסטון מקני התרומם ונגח היטב לרשת, אך הכיבוש שלו לא עזר לקבוצתו אובדת העצות, ששוב איבדה נקודות. בדקה ה-77 צ'אן בוזדוגאן מהאורחת הורחק בכרטיס צהוב שני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי