נגלסמן לא כועס: "אני יכול להבין את הצד של טימו ורנר"

טימו ורנר
טימו ורנר | HANNIBAL HANSCHKE/POOL/AFP via Getty Images

לפני המשחק החשוב מול דורטמונד (שבת ב-16:25, ספורט2), בו ינסה להבטיח מקום בצ'מפיונס, מאמן לייפציג התייחס לחלוץ שחתם בצ'לסי ולא יעמוד לרשותו ברבע גמר ליגת האלופות. אצל היריבה, בורקי האריך חוזה

(גודל טקסט)

אחרי שהופתעה בביתה על ידי מיינץ ואיבדה רשמית את הסיכוי לזכות באליפות גרמניה, בורוסיה דורטמונד תקווה ולסיים את עונת 2019/20 עם טעם טוב בפה על חשבון יריבתה לצמרת. הצהובים שחורים יתארחו מחר (שבת החל מ-16:25, ישיר בספורט2) אצל ר.ב לייפציג, בידיעה שכל תוצאה פרט להפסד תשאיר אותם במקום השני בטבלה, כשיישארו עוד שלוש נקודות בקופה. במחזור הסיום, אגב, הם יארחו את הופנהיים של מואנס דאבור.

בתוך כך, מוקדם יותר היום הודיעה בורוסיה דורטמונד על הארכת חוזהו של השוער רומן בורקי בן ה-29, שחתם עד 2023 ויסגור שמונה שנים בצהוב-שחור. כזכור, השווייצרי הגיע לזיגנאל אידונה פארק אי שם ב-2015 לאחר עונה אחת במדי פרייבורג. "רומן הוא אחד השוערים הכי יציבים בבונדסליגה ואנחנו שמחים שהוא אצלנו בין הקורות", מסר המנהל המקצועי מיכאל זורק. בורקי עצמו אמר: "נוח לי מאוד בדורטמונד ואני מרגיש את האמון מצד האחראיים, המאמן וחבריי לקבוצה".

מן העבר השני, לייפציג, שנאבקת על הבטחת המקום בליגת האלופות וזקוקה לנקודות, תיאלץ להסתדר ללא קונרד ליימר, יוסוף פולסן והנס וולף. הראשון סובל מחום גבוה והשניים האחרונים מפציעות. מי שיעמוד לרשות הקבוצה ויערוך את משחקו הלפני אחרון הוא טימו ורנר, סגן מלך שערי הליגה, שחתם אתמול בשורות צ'לסי אליה הוא יצטרף בחודש יולי הקרוב. המשמעות היא שהחלוץ המצטיין לא יעמוד לרשות המאמן יוליאן נגלסמן בשלב רבע גמר ליגת האלופות שכידוע יתקיים באוגוסט בגלל הקורונה.

למרות זאת, נגלסמן נשמע מפויס באשר לחלוץ הבכיר שלו: "הייתי שמח ורוצה מאוד שהוא יהיה איתנו בליגת האלופות, אבל אני יכול להבין את הצד שלו, הוא מתחיל בקרוב פרק חדש ומאתגר בקריירה שלו. מדובר בספורטאי נהדר והוא יהיה חלק מהקבוצה בשני המשחקים האחרונים. כמובן שחבל שהוא עוזב, מדובר בשחקן שהיה חשוב מאוד עבור לייפציג בשנים האחרונות, אך עלינו לנצח ולהבטיח את המקום בליגת האלופות, שזו המטרה שלנו מחר מול דורטמונד ובה נתרכז".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי