מרסלו הציל את רונאלדו וזידאן: חייבים לנצח כל משחק עד הסוף

מרסלו
מרסלו | AFP

הברזילאי עם עוד שער בדקות האחרונות. זידאן: "השערים שלנו מרגשים". וגם: הנתונים

(גודל טקסט)
ריאל מדריד צלחה אמש (שבת) עוד משוכה קשה. 1:2 דרמטי על ולנסיה שמר את הבלאנקוס חזק בתמונה במאבק עם ברצלונה אך זינדין זידאן לא יצא נקי מביקורות.


הצרפתי שוב בחר בכרים בנזמה שהציג משחק חלש והעדיף אותו על פני איסקו. הקהל דורש לראות גם מרקו אסנסיו ואלברו מוראטה ב-11 אבל המאמן בשלו. למזלו של זידאן, מרסלו התחפש לסרחיו ראמוס והעניק ניצחון עם שער בדקה ה-86.



אם תרצו אין כאן חדש.
העובדה הפשוטה היא שריאל מדריד זכתה העונה ב-17 נקודות בדקות האחרונות. השער של מרסלו היה ה-20 העונה שהובקע בעשר הדקות האחרונות של המשחק.


מרסלו
מרסלו בטירוף (AFP)



כריסטיאנו רונאלדו כבש ראשון והגיע כבר 13 שערים נגד ולנסיה, אבל שוער הקבוצה דייגו אלבס הדף פנדל שלישי של רונאלדו בקריירה. זידאן סיכם: "לא יודע למה אנחנו כובשים שערים מאוחרים כל הזמן, אבל אני יודע שהם מרגשים. קשה לשחק נגד קבוצה כמו ולנסיה שאין עליה לחץ. להם הרבה יותר קל. כשאתה לא משיג את השער השני אתה נאבק, אבל הקהל היה מאחורינו".


ההרכב: "חאמס עשה עבודה מצוינת. כולם שיחקו טוב. נראה אם איסקו ישחק ביום שלישי נגד אתלטיקו. הוא ביכולת נהדרת".


ה"סאן" פרסם שיורגן קלופ חושש שפליפה קוטיניו יעבור לברצלונה וסימן את איסקו כמחליף שלו. איסקו מתוסכל שהוא לא משחק מספיק למרות שרמז כי יאריך חוזה בריאל.


AS:

KING OF THE WIRE

Marcelo saves Real Madrid in the 86th minute with a forehand drive.

17pts won in last 10mins of games this season! pic.twitter.com/Fk5kcluRxr

— M•A•J (@UltraSuristic_) April 29, 2017

 

מרסלו הוסיף: "מאושר שזכינו בשלוש הנקודות. רבים מגיעים לסנטיאגו ברנבאו לעצבן אותנו כי אנחנו ריאל, אבל הראנו לב גדול במשחקנו. כולם נלחמו עד לרגע האחרון. אנחנו חייבים לנצח כל משחק עד לסיום".

 

דני קרבאחל שבישל לרונאלדו אמר: "אחרי השוויון של ולנסיה כל האצטדיון תמך בנו. חשוב מאוד שהאוהדים האלה תמיד לצידנו. צריך לומר תודה למאמן שאנחנו חזקים בדקות האחרונות וזה תודות לרוטציה שהוא עושה".

 

חאמס רודריגס שפתח הוסיף: "כמו שאמרתי בעבר כשאני משחק, אני משתדל לשחק טוב. במשחקים האחרונים עשיתי כמה דברים טובים".


COMPARISON: Losses after 80 games in charge:

Enrique (Barca): 9
Ancelotti (RM): 9
Guardiola (Barca): 8
Mourinho (RM): 8
ZIDANE (RM): 6 pic.twitter.com/KXgkkzNo38

— Real Madrid Stats (@RMadrid_Stats) April 29, 2017
רונאלדו
רונאלדו, מרסלו הציל אותו (AFP)


במקביל, ולנסיה וברצלונה התלוננו להנהלת ה"לה ליגה" שהאתר הרשמי שלה חגג את שער הניצחון של מרסלו בצורה מוגזמת הרבה יותר מהשוויון של ולנסיה וגם השערים של בארסה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי