איפה התואר? שחקני ריאל יקבלו את גביע האליפות רק בעונה הבאה

שחקני ריאל
שחקני ריאל | AFP

ההתאחדות הספרדית לא העניקה לבלאנקוס את התואר חרף הזכייה. בייל ומודריץ' חיפשו הסברים לפרשה

(גודל טקסט)
שחקני ריאל מדריד אמנם חגגו אליפות אחרי חמש שנים אבל כלל לא קיבלו את גביע האליפות הספרדי מההתאחדות. בעת החגיגות על כר הדשא אחרי הניצחון על מלאגה שאלו שחקני שחקני טוטנהאם לשעבר גארת' בייל ולוקה מודריץ' מה עם התואר עצמו.שחקני ריאל מדריד הוותיקים יותר הסבירו לבייל ומודריץ' כי הגביע יוענק רק בתחילת העונה הבאה.


"מארקה" כתב שהליגה הספרדית היא היחידה באירופה שלא העניקה מיידית את הגביע לאלופה. בעונות קודמות חילקו בהתאחדות העתקים של הגביע כאשר הקבוצה שיחקה מחוץ למגרשה. כך היה צריך להיות גם העונה מכיוון שגם ברצלונה היתה מועמדת. כעת הקבוצה תקבל את הגביע בשבוע הראשון או השני של העונה הבאה, תלוי מתי יהיה משחקה הראשון בבית.


העיתון תקף את ההתאחדות על העובדה שלא נערך טקס כלשהו עם גביע בטענה שזה גורם נזק ל"לה ליגה" שרוצה להיחשב כליגה המובילה בעולם. 


במקביל, הקבוצה ממשיכה לגשש לגבי החתמת רכש ולאחר צירופו של תיאו הרננדס מגנה של אלאבס, הבלאנקוס רוצים את הקשר העולה של בטיס, דני סבאיוס עליו יציעו 20 מיליון יורו.


Real Madrid want to sign Betis' Ceballos (20) this summer for €15M (buyout clause) and return him to Real Betis for a season long loan. [as] pic.twitter.com/vGKHq9Nc9Q

— SB (@Realmadridplace) May 24, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי