פארק שעשועים על שם ליאו מסי ייפתח בסין

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

במסיבת עיתונאים שנערכה בביג'ינג, הוכרז על גן שעשועים שייפתח בעוד כשנה וחצי וייקרא "חוויית מסי", על שמו של כוכב ברצלונה ונבחרת ארגטינה: "מקווה לספק לאורחים חוויה שהם לא זכו לה מעולם", אמר

(גודל טקסט)
 ליאו מסי הגיע בסוף השבוע האחרון לסין לצורך קידומים מסחריים והעצמת המותג, וכעת מתברר כי לא פחות מפארק שעשועים על שמו צפוי להיפתח במדינה במהלך 2019.

לפי הפרסום ב-ESPN, הפארק שייקרא "חוויית מסי" (או באנגלית The Messi Experience Park) ייפתח בתחילת 2019, משמע בעוד כשנה וחצי, ויכלול כ-20 אטרקציות שיאפשרו לאורחי הפארק לחוות דברים הקשורים למסי או יאפשר להם להרגיש כמותו.

האטרקציות המתוכננות כמובן יציגו תחנות משמעותיות בקריירה של "הפרעוש", מנבחרת ארגנטינה ומברצלונה, ועד סימולציות שיאפשרו לאורחי הפארק לערוך אימונים עם גרסה וירטואלית של הכדורגלן. הפארק כמובן נעשה בשיתוף עם ליאו מסי ומנהליו ומסתבר כי כבר שנתיים עומלים קשות על תכנונו והקמתו.

רכבות הרים ואטרקציות לחובבי אקסטרים ככל הנראה לא תמצאו בפארק, לפחות לא בשלב הראשוני, אבל על כך אמר ליאו מסי במסיבת עיתונאים בביג'ינג: "אני מקווה לספק לאורחי הפארק חווייה שהם לא זכו לה מעולם ולתת להם השראה. אני מקווה שהם ירגישו שאני איתם בפארק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי