פ.ס.ז' במגעים עם רונאלדו, שיעלה 400 מיליון יורו לפחות

רונאלדו
רונאלדו | AFP

דיווח: סוכנו של הכוכב נפגש עם נשיא הקבוצה הצרפתית לפני גמר ליגת האלופות. אלופת אירופה מתכוונת להערים קשיים על מכירת הפורטוגלי שמחזיק בחוזה עד 2021

(גודל טקסט)
 כריסטיאנו רונאלדו עורר רעידת אדמה לאחר שלפי דיווחים הודיע אתמול (שבת) לחבריו בנבחרת פורטוגל על החלטתו הסופית לעזוב את ריאל מדריד.


בתחנת הרדיו הספרדית "קדנה סר" דיווחו שרונאלדו מעולם לא הודיע לנשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס על רצונו לעזוב את אלופת אירופה אחרי שמונה שנים, אך התקשורת במדינה לא מפסיקה לעסוק באפשרות שהכוכב אכן ינטוש הקיץ את בירת ספרד.




באנגליה דווח שרונאלדו ביקש מסוכנו ז'ורז'ה מנדש לעזוב את ריאל מדריד עוד לפני גמר ליגת האלופות ושהאחרון אף נועד שעות ספורות לפני שריקת הפתיחה עם נשיא פאריס סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי. אם הצרפתים אכן בתמונה, מנצ'סטר יונייטד לא תתחרה בהם על האפשרות להחזיר לשורותיה את הכוכב שעזב אותה ב-2009.



מנדש. נפגש עם פ.ס.ז' לפני הגמר (Gettyimages)


הפורטוגלי האריך רק בעונה החולפת את חוזהו בריאל מדריד, שמבחינתה לא תוותר בקלות על הכוכב שחתום עד 2021 עם סעיף שחרור דרקוני של לא פחות ממיליארד יורו. לפי "מארקה" אם רונאלדו בכל זאת יעזוב את אלופת אירופה, היא עשוייה להסתפק ב-400 מיליון יורו "בלבד" עבורו.


מי שהעזיבה של הפורטוגלי עשויה להשפיע על עתידו הוא אלברו מוראטה. החלוץ הספרדי כבר היה עם רגל וחצי מחוץ למועדון לאחר שכבר סיכם את תנאיו במנצ'סטר יונייטד לפי דיווחים רבים, ונראה היה שכל מה שנותר להשלמת העסקה היה רק סיכום על גובה דמי המעבר בין המועדנים.


כעת, כשהיא עלולה לאבד את מלך השערים שלה, ריאל מדריד החליטה להקפיא את המו"מ על מוראטה והסיכוי שיישאר בסנטיאגו ברנבאו בעונה הבאה הולך וגובר. החלוץ עצמו אגב, נמצא כעת בוונציה בה נישא אתמול לחברתו הדוגמנית האיטלקייה אליס קמפלו.


 

Por fin se acerca el día, mañana me voy a casar con la mujer de mis sueños. Si cuando era un niño me hubiesen dado un papel y un boli estoy seguro que te hubiera dibujado a ti. Eres lo mejor de mi vida. Te amo ❤️

A post shared by Álvaro Morata (@alvaromorata) on



ב"אס" לא מחכים יותר מדי וכבר העלו את שמותיהם של פאולו דיבאלה, אנטואן גריזמן, קיליאן אמבפה, רוברט לבנדובסקי, פייר-אמריק אובמינג ואף את ניימאר כמחליפים אפשריים למספר 7 של הבלאנקוס, כשגם אופציות מתוך המועדון עלו כמו חאמס רודריגס, איסקו, מרקו אסנסיו או גארת' בייל שעשוי לחזור לתפקידו הטבעי באגף שמאל במקומו של הפורטוגלי.


בתוך כך, שחקן נוסף שעשוי לעזוב את ריאל מדריד הוא השוער קיילור נבאס. לפי דיווח באיטליה, מילאן שעלולה לאבד בקיץ הבא את ג'אנלואיג'י דונארומה בחינם לאחר שהודיעה שלא יאריך את חוזהו במועדון, עשוייה להסכים לטרייד עם אלופת ספרד בו יעבור השוער הצעיר לבירת ספרד תמורת הקוסטה ריקני.



נבאס. בדרך למילאנו? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי