מראדונה: "ההזמנה שלי לחתונה של מסי בטח הלכה לאיבוד"

מסי ואנטונלה
מסי ואנטונלה | AFP

אמנם מי שלדעת רבים נחשב לגדול שחקני ארגנטינה בכל הזמנים לא הוזמן ל"חתונת העשור", אבל טינה הוא לא שמר: "הוא יודע כמה אני אוהב אותו"

(גודל טקסט)
 ליאו מסי חגג הלילה (בין שישי לשבת) את נישואיו לזוגתו ואם ילדיו אנטונלה רוקוסו בחתונה מפוארת במיוחד ברוסאריו, עיר הולדתו של הפרעוש ואהבת חייו מילדות, ובין שלל הכוכבים שהגיעו לכבד נעדר אחד – דייגו ארמנדו מראדונה, הנחשב לגדול שחקני ארגנטינה בכל הזמנים שכלל לא הוזמן.

כמובן שלצד מרבית כוכבי ברצלונה המשחקים לצדו ומספר שחקני נבחרת ארגנטינה מסי הזמין לחתונה גם חברים וקולגות ששיחקו איתו בשנים עברו, אלא שבלטו בהיעדרם המאמן לואיס אנריקה וכאמור דייגו מראדונה, שמראש דווח על כך שהם לא הזומנו. כשנשאל מראדונה על כך אמר: "ההזמנה בוודאי הלכה לאיבוד בדרך".

 

 מראדונה נמצא ברוסיה בימים אלו וצופה במשחקי גביע הקונפדרציות, וכשנשאל על ידי "סובטסקי ספורט" הרוסי מדוע לא הוזמן לחתונה אמר: "אני מברך את מסי, הוא יודע כמה אני אוהב אותו". מראדונה כידוע גם הדריך את מסי כשהיה מאמן נבחרת ארגנטינה ב-2010.



בתקופתם המשותפת בנבחרת. "גישתי כלפיו לא השתנתה" (Gettyimages)


למרות כל זאת, מראדונה לא שמר טינה והבהיר: "ההזמנה שלי לחתונה בוודאי הלכה לאיבוד בדרך, אבל הגישה שלי כלפי מסי לא השתנתה בגלל זה. הוא ספורטאי מצוין ובחור נהדר". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי