ריאל מדריד המריאה לארה"ב ללא ראמוס ורונאלדו

זינדין זידאן עם כריסטיאנו רונאלדו
זינדין זידאן עם כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

הבלאנקוס יצאו ללוס אנג'לס לקראת ארבעת משחקי ההכנה שלהם לעונה, ובעוד שני הכוכבים זכו למנוחה מי שכן נכלל ברשימה הוא אלברו מוראטה. אסנסיו ושחקני הצעירה יצטרפו בהמשך

(גודל טקסט)
ברצלונה מחפשת את עצמה, ומנגד ריאל מדריד מסכמת ומחתימה שחקנים. אמש (שני) הוצג תיאו הרננדס וגם הקשר דני סבאיוס סיכם את כל תנאיו אצל הבלאנקוס ועכשיו נותר לסכם את העסקה ודרך התשלום שלה בין ריאל לבטיס.


ב"מארקה" בחרו לקרוא לזינדין זידאן להחליט. מדוע? כי לקבוצה יש יותר מדי קשרים ואפילו בעיות במספרי החולצות. הרננדס קיבל את החולצה מספר 15. דני סבאיוס ומרכוס יורנטה ילבשו את החולצות 18 ו-24 שהיו שייכות לפאביו קואנטראו ומריאנו דיאס וצריך לראות מי ייקח את המספר 10 שהיה שייך לחאמס רודריגס שהושאל לבאיירן מינכן ואת המספר 21 של אלברו מוראטה שעתיד לעזוב לצ'לסי.




בראיון ראשון כשחקן ריאל מדריד אמר תיאו הרננדס שהוא השחקו ה-24 שעבר מאתלטיקו ליריבה העירונית: "אני נרגש להיות בקבוצה הכי טובה בעולם עם השחקנים הכי טובים. באתלטיקו התנהגו אלי יפה, אבל הכי חשוב שאני בקבוצה הכי טובה בעולם".


מודל לחיקוי
: "הגעתי לריאל מדריד להתקדם והמודל שלי הוא מרסלו. אני רוצה להיות כמוהו. הוא המגן השמאלי הכי טוב בעולם ואני רוצה ללמוד ממנו. המשחק נגד אתלטיקו ואחי לא יהיה מלחמה. זה יהיה משחק רגיל בין אחים".


MARCA: Real's 9 mids battling for a spot cannot be satisfied by either the 4-3-3 or 4-4-2. Zidane must now decide.

Or rotate like a maniac. pic.twitter.com/hkO9R8QLcw

— M•A•J (@UltraSuristic_) July 10, 2017


במקביל, דני סבאיוס עזב את חופשתו ועבר בדיקות רפואיות במדריד לשם הוטס במטוס פרטי וחזר לחופשה. בטיס נתנה אישור לסבאיוס לחתום אצל אלופת אירופה, אבל עדיין יש פערים בנוגע לתשלום כאשר בבטיס רוצים את כל 15 מיליון היורו בתשלום אחד ובריאל מדריד מעדיפים בתשלומים. נשיא בטיס, אנחל חארו אמר: "זה עניין של שעות". הוא יוצג רשמית ב-20 ביולי.


עוד בכל הנוגע לבלאנקוס, הקבוצה המריאה היום לארצות הברית, תחילה ללוס אנג'לס, שם תפגוש למשחקי ראווה את מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי וברצלונה בגביע האלופות וכן תשחק מול כוכבי ה-MLS לקראת עונת 2017/8 שתיפתח רשמית ב-8.8 בסופר-קאפ האירופי מול מנצ'סטר יונייטד. מי שלא נכללו בין 26 השחקנים שהמריאו הם סרחיו ראמוס וכריסטיאנו רונאלדו, בעוד אלברו מוראטה דווקא כן יצא במה שאולי מרמז על עתידו.


קפטן הקבוצה סרחיו ראמוס יצטרף בסוף השבוע למחנה ובעוד עשרה ימים יגיעו לארצות הברית גם שחקני ספרד הצעירה מרקוס יורנטה, מרקו אסנסיו, חסוס ואייחו ובורחה מיוראל. בנוגע לכריסטיאנו רונאלדו שבימים אלו נופש באיביזה לאחר שהשתתף גם במשחקי גביע הקונפדרציות עם פורטוגל, טרם נמסר תאריך שבו הוא אמור לחזור.


Official | 26 players will travel to LA for the preseason [The players not named have extended vacation/Ramos will join the team Thursday] pic.twitter.com/rK5RKNL0OL

— Real Madrid Info (@RMadridInfo) July 11, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי