ניימאר שוקל עזיבה, ואלוורדה: אין הצעה על אף שחקן שלנו

ניימאר
ניימאר | צילום: gettyimages

מאמן ברצלונה הגיב במסע"ת על הביקורת לפיו הברזילאי חוסה בצילו של מסי והוסיף: "גומש וראקיטיץ' עבור וראטי? עבורי הם שחקני ברסה". פ.ס.ז' עוקבת אחר החלוץ

(גודל טקסט)

"ניימאר שחקן שיכול לשחק באופן חופשי. הוא אמנם עולה ל-11 באגף שמאל, אבל מצידי הוא יכול לשחק היכן שירצה", כך אמר מאמן ברצלונה, ארנסטו ואלוורדה במסיבת עיתונאים רשמית לקראת עונת 2017/18, "בברזיל הוא עושה זאת אחרת, אבל אני חושב שאצלנו העמדה שלו בשמאל טובה".

התגובה של ואלוורדה באה לאחר ידיעות בתקשורת הקטאלונית היום (שני) מטעם מקורבי החלוץ הברזילאי לפיה ניימאר צריך וחייב לצאת מצלו של ליאו מסי. המנהל המקצועי של בארסה רוברטו פרננדס אף נשאל אף הוא אם הוא מדמיין את הבלאוגרנה ללא מספר 11: "זה לא הולך לקרות. אין לנו כרגע אף הצעה על אף שחקן שלנו".

המאמן התייחס גם לפרעוש עצמו:  כשאתה מאמן את היריבה מולו אתה תמיד אומר לעצמך שחסרים לך שחקנים כדי לעצור אותו, כך שלאמן אותו זאת תחושה הקלה. מסי שחקן נדיר שיכול לשחק בכל עמדה שזקוקים לו".

ואלוורדה גם התייחס לשמועות שאיבן ראקיטיץ' ואנדרה גומש יעברו לפאריס סן ז'רמן בעסקת מרקו וראטי (אם אכן תצא לפועל): "הם שחקנים של ברצלונה והם בתוכניות שלי, אבל הכל יכול לקרות" . הבאסקי הוסיף על סיכוייו של הקשר האיטלקי לנחות בקאמפ נואו: "אני לא חי מספקולציות. אני עובד עם מי שיש לי, אבל כמובן אני רוצה את הסגל הכי טוב האפשרי". פרננדס היה נחרץ יותר ואמר שהקבוצה לא תוותר על שחקנים כדי לצרף את וראטי.


ואלוורדה (משמאל). "אני רוצה את הסגל הכי טוב שאפשר" (Getty)

דיווחים בספרד רומזים לאי נוחות שגוברת אצל ניימאר, וככל הנראה הוא שוקל את עזיבתו. התחושות של ניימאר מגיעות לאחר שהפמליה של השחקן אמרה לו שכל עוד ליונל מסי נמצא בקבוצה, הוא תמיד יהיה בצל שלו ולכן עליו לעבור לקבוצה אחרת כדי להיות המנהיג.

הדברים הללו עוררו את תשומת לבה של פ.ס.ז', שהביעה עניין בברזילאי כבר תקופה אורכה. במועדון הקטאלוני לא מתכוונים לנהל משא ומתן לגבי שחרורו של ניימאר, ולכן במידה והצרפתים ירצו לרכוש את השחקן הם ייאלצו לשלם את סעיף היציאה שלו שנעמד בין 200 ל-222 מיליון יורו.

ניימאר ומסי. הברזילאי בילו של הארגנטינאי (gettyimages)
ניימאר ומסי. הברזילאי בילו של הארגנטינאי (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי