ואסקס זעם על מודריץ': "אל ת**** אותי". בייל מאבד את התמיכה

לוקאס ואסקס
לוקאס ואסקס | Gettyimages

מצלמות הטלוויזיה קלטו את שני שחקני ריאל מדריד מתעמתים ב-2:2 מול ולנסיה. ב-ESPN דווח שבמדריד מאבדים את הסבלנות בנוגע לוולשי: "השחקן רוצה שחקנים שנותנים את הנשמה, הוא לא מראה מחוייבות"

(גודל טקסט)

"התמיכה בגארת' בייל בריאל מדריד הולכת ואוזלת", כך דווח היום (שלישי) ב-ESPN על כוכב נבחרת וויילס, שפתח רע את העונה באלופת אירופה. בייל אמנם רגיל לשריקות מהקהל התובעני בסנטיאגו ברנבאו, אך כעת נראה שגם מי שתמך בו בעבר מתחיל לאבד את סבלנותו.

ברשת האמריקאית מביאים כדוגמא את העיתונאי הספרדי ג'וזפ פדררול מ"לה ססטה", שנחשב מקורב לנשיא פלורנטינו פרס. "אני לא מבין את הביקורות כלפיו, אחרי התצוגות שלו בגמר הגביע ב-2014 ובגמרי ליגת האלופות", אמרי פדררול רק במאי האחרון. אתמול, בתוכניתו "אל צ'ירינגיטו", הוא כבר נשמע אחרת לגמרי: "זה נורמלי שהאוהדים שורקים לו. מה הוא כבר עשה מול ולנסיה? כלום. הקהל רוצה שחקנים מחוייבים שנותנים את הנשמה, איזו מחוייבות בייל הראה? כלום".

"אחרי ארבע שנים הוא אפילו לא יכול להגיד 'בוקר טוב' ו'ערב טוב' בספרדית", הוסיף פדררול. "אבל זה עדיין הדבר הפחות חשוב. המחוייבות על המגרש, הריצה עם הכדור, הלחץ על היריב ולקחת את הקבוצה על הכתפיים, את זה לקח על עצמו מרקו אסנסיו, ילד בן 21. מבקרים את בנזמה על ההחמצות שלו, אבל לפחות הוא ניסה. בייל הוא מי שצריכים לדבר עליו ואם מישהו יציע עליו 100 מיליון יורו, הוא חייב להימכר ושיגידו לו 'תודה' באנגלית, כי הוא לא יבין שום דבר אחר".

גם חורחה ולדאנו, ששיחק, אימן ושימש כמנהל מקצועי בריאל מדריד טען שהוולשי מעולם לא התאקלם במועדון: "בייל מתחיל את העונה החמישית שלו במדריד, ועדיין לא מצליח לבטא את עצמו בספרדית. כדורגל זה משחק של הבנה הדדית ובידוד בחדר ההלבשה יבוא לידי ביטוי גם על המגרש, יש קשר גדול בין הדברים. מעטים השחקנים שקיבלו את התמיכה מהצוות המקצועי כמו שבייל קיבל. עכשיו דברים השתנו במהירות הקול. כשהגיע בייל התחרה עם רונאלדו, עכשיו הוא מתחרה בהרכב עם אסנסיו, השחקן האהוב על האוהדים".


בייל. מעולם לא התאקלם במדריד (AFP)

כעת, עם ההצהרה של זינדין זידאן שמבחינתו הסגל סגור ועם מעברו המסתמן של קיליאן אמבפה לפאריס סן ז'רמן, עושה רושם שבייל לא יעזוב הקיץ את ריאל מדריד, אך התמיכה אותה הוא מקבל בברנבאו הולכת ואוזלת, כך שגם אם יחליט לעזוב את בירת ספרד, יהיו לכך מעט מאוד מתנגדים.

ולא רק בגזרת בייל סוער אחרי ה-2:2 מול ולנסיה, בתקשורת הספרדית מפרסמים היום שלוקה מודריץ' ולוקאס ואסקס התעמתו במהלך המשחק. הבלאגן בין השניים החל לאחר שהקרואטי זעם שלא קיבל מסירה בחזרה. "אל ת**** אותי, בנאדם", ענה הספרדי הצעיר. מה שאני עושה, אני יודע לעשות לבד. תמיד אני, תמיד אני'".

לוקאס ואסקס. זעם על מודריץ' (gettyimages)
לוקאס ואסקס. זעם על מודריץ' (gettyimages)

בתוך כך, קרלוס סורדה שאימן את מרקו אסנסיו בקבוצת הילדים של מאיורקה סיפר ל"אס" שכבר בגיל צעיר הוא הבחין שהילד הזה הוא משהו מיוחד. "זה היה 90 אחוז כישרון מלידה. משהו חריג. כבר אז הייתה לו שליטה מיוחדת בכדור ובנעשה במגרש".

"יש לי אנשים שמחפשים עבורי גאוני כדורגל", סיפר סורדה איך הוא מצא את אסנסיו. "יום אחד מהם התקשר אליי ואמר שהוא מצא מישהו שמתאים למה שאני מחפש. לקחתי אותו לאימונים והוא הדהים את כולם. הוא היה בן תשע והרשים מול ילדים גדולים ממני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי