רשמית: דייגו סימאונה האריך חוזה באתלטיקו עד 2020

דייגו סימאונה
דייגו סימאונה | צילום: GETTY

המאמן הארגנטיני המוערך יישאר בבירת ספרד לפחות עוד שלוש שנים. ינסה להוביל את הקבוצה אותה שידרג להישגים נוספים

(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי. דייגו סימאונה האריך את חוזהו באתלטיקו מדריד לפחות עד 2020. המאמן הארגנטיני חתם על חוזהו לעוד שלוש שנים באצטדיון וונדה וינסה להוביל את המועדון לעוד הצלחות כשבשיאן אליפות ב-2013/14 ושתי הופעות בגמר האלופות.


למרות חיזורים מאינטר ופאריס סן ז'רמן, סימאונה נותן אמונו בפרויקט שהוא עצמו החל ב-2011 והוביל את המועדון הספרדי להיות אחד הבולטים באירופה לפחות בשנים האחרונות.




סימאונה בן ה-47 חזר למועדון בו שיחק ב-2011 והוביל את הקבוצה לזכיה בליגה האירופית כבר באותה עונה. הוא הוסיף זכיה בסופרקאפ האירופי ב-2012, בגביע המלך ב-2013, באליפות הליגה בעונת 2013/14 אחרי שחגג אותה בקאמפ נואו במחזור האחרון מול ברצלונה. הוא גם זכה בסופרקאפ הספרדי ב-2014.


המאמן המוערך הוא היה חתום עד 2020 ולאחר מכן חוזהו קוצץ בשנה. בתחילה סברו שזה היה רמז שהוא יעזוב לאיטליה או לפרמייר-ליג, אבל סימאונה הסביר, כי הקיצוץ של החוזה יעזור לשחקנים להיות יותר דרוכים מחשש שיעזוב.


Diego Pablo @Simeone renueva por dos temporadas #OleOleOlehttps://t.co/zLWIPU7UB4pic.twitter.com/is0NfupcUZ

— Atlético de Madrid (@Atleti) September 5, 2017

במסגרת החוזה החדש יזכה סימאונה לשדרוג כלכלי משמעותי. הארכת החוזה הצפויה תשים קץ, לפחות זמנית, לעניין שהביעו בסימאונה בין היתר אינטר, במדיה שיחק במהלך הקריירה שלו ופאריס סן ז'רמן. גם נבחרת ארגנטינה הייתה בתמונה, אך מינתה לאחרונה את חורחה סמפאולי. סימאונה הצהיר בעבר כי ירצה לאמן יום אחד את אינטר, אולם נדמה כי התכניות הללו ימתינו להזדמנות אחרת.


בנושא אחר, אתלטיקו מדריד היתה אמורה להתחיל את העונה באיצטדיון החדש שלה "וונדה מטרופוליטן", אבל העבודות התעכבו. רק בימים אלה מניחים שם את כר הדשא והמשחק הראשון של הקבוצה יהיה ב-16 בספטמבר מול מלאגה. אוהדי אתלטיקו שהפכו את ה"וויסנטה קלדרון" למבצר. כל הכרטיסים למשחק הבכורה נחטפו. אחת הסיבות לעיכוב היא שעיריית מדריד דרשה להקים קו רכבת שיגיע לאיצטדיון עצמו כדי שכל האוהדים יוכלו להגיע לאצטדיון בקלות ברכבת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי