ריאל מדריד מוכנה לשלם 46 מיליון יורו על טימו ורנר

טימו ורנר ותומאס מולר
טימו ורנר ותומאס מולר | AFP

החלוץ המבטיח סופג שריקות בוז במדי הנבחרת ומעוניין לעזוב את גרמניה. זידאן ופרס, שעדיין לא הנחיתו מחליף לאחר מכירתו של מוראטה, התרשמו לטובה. פפה עקץ את אוהדי קבוצתו לשעבר

(גודל טקסט)

ריאל מדריד מכרה הקיץ את אלברו מוראטה לצ'לסי, אך לא דאגה להנחית מחליף בעמדה שלו. בספרד טוענים שזינדין זידאן יודע שיש לו מספיק שחקנים צעירים שיספקו את הסחורה והוא אינו מודאג. למרות זאת, המאמן הצרפתי והנשיא פלורנטינו פרס התרשמו לטובה מיכולתו של חלוץ לייפציג טימו ורנר שמצא את הרשת בשני המשחקים האחרוים של נבחרת גרמניה ואתמול (שישי) כבש בניצחון לייפציג על המבורג 0:2.

העיתון "אס" פרסם שהבלאנקוס מוכנים לשלם 46 מיליון יורו על ורנר כבר בחודש ינואר הקרוב. בנזמה ומאיורל הם החלוצים המרכזיים היחידים בקבוצה כשגם רונאלדו יכול לשחק בחוד, אבל מעדיף להגיע מהאגף. ורנר היה השחקן הכי צעיר ששיחק אי פעם בבונדסליגה, הוא עשה זאת במדי שטוטגרט בגיל 17. הוא שיחק בשטוטגרט כשחקן כנף ולייפציג שילמה עליו רק 10 מיליון יורו והפכה אותו לחלוץ מרכזי. בעונה שעברה הוא היה מעורב ב-28 שערים (כבש 21 ובישל 7).

ורנר מחזיק בכמה שיאים בבונדלסיגה כמו השחקן הכי צעיר שכבש צמד והשחקן הכי צעיר שהגיע ל-50 משחקים. לפי הדיווחים בספרד ורנר רוצה לצאת לעזוב את גרמניה בין היתר בגלל שהוא סופג המון ביקורות על כך שהוא משחק בלייפציג השנואה. אפילו כשהוא משחק במדי הבנבחרת שורקים לו בוז.

ריאל מדריד רצתה לרכוש את קיליאן אמבפה, אבל מחירו הגבוה הרתיע אותה. אם פ.ס.ז' תשלם עליו 180 מיליון יורו הרי שריאל מדירד היתה צריכה לשלם כ-215 מיליון יורו בגלל חוקי המס ולכן היא מחפשת חלוץ טוב, אבל במחיר סביר.


עשוי להצטרף בינואר תמורת 46 מיליון יורו בלבד. טימו ורנר (Gettyimages)

בתוך כך, בלם אלופת אירופה בעבר שהיה גם אחד הקפטנים שלה, עקץ בראיון את אוהדי הקבוצה במדיה שיחק עשר עונות. "שם היינו צריכים להמריץ את עצמנו כדי לשחק, לא כמו הקהל פה (בבשיקטאש) שנותן מוטיבציה", אמר הפורטוגלי בראיון ל"לה ססטה". "הקהל של בשיקטאש פנטסטי וגורם לשחקנים לעלות עם הרבה מוטיבציה למגרש, כדי לעשות את הדברים על הצד הטוב ביותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי