רשמי: איסקו האריך את חוזהו בריאל מדריד עד 2022

איסקו חוגג
איסקו חוגג | צילום: AFP

אחרי הארכת חוזהו של מרסלו, הכוכב הספרדי, שתפס מקום של קבע גם בנבחרת ספרד, יישאר בשורות הבלאנקוס לחמש שנים נוספות. איסקו ירווח 6 מיליון יורו לעונה

(גודל טקסט)

סאגת הארכת חוזהו של איסקו הגיעה היום (חמישי) לסיומה. ריאל מדריד ונציגיו של השחקן הגיעו להבנות, לפיהן הכוכב הספרדי שיחק בשורות הבלאנקוס עד 2022. בריאל היו נחושים להאריך את חוזהו של הקשר, שפרח בשנה האחרונה תחת זינדין זידאן. מדובר בהארכה של חמש שנים לחוזהו של איסקו, שסעיף השחרור שלו יעמוד על 700 מיליון יורו. מדובר בסעיף שחרור מפלצתי, בתקווה למנוע מהקשר לעזוב בדומה למקרה ניימאר ופאריס סן ז'רמן.

שכרו של איסקו לעונה יעמוד על שישה מיליון יורו, והסיכום על הארכת חוזהו הוביל לאנחת רווחה אצל פלורנטינו פרס. כזכור, בריאל חששו כי מעמדו המעורער של הקשר בשנים האחרונות יוביל אותו למעבר לברצלונה, שחשקה בו. אולם, דווקא בחצי השנה האחרונה חל שיפור במעמדו של הקשר, שגם תפס מקום של קבע בהרכב נבחרת ספרד. הארכת חוזהו של איסקו, מצטרפת להודעה של ריאל לגבי שדרוג חוזהו של מרסלו.


נשאר במדריד. איסקו (AFP) 

אלופת אירופה עובדת במרץ כדי לשמר את הקיים, בזמן שהיא גם מקווה להחתים את מקסים לופס. האחרון מבוקש בברצלונה, אך זידאן בטוח כי יצליח לצרפו בשל היחסים הקרובים שלו במארסיי. איסקו, שלהט לאחרונה במשחק נבחרת ספרד מול איטליה, הפך לאחד השחקנים האהובים בסנטיאגו ברנבאו. מהלך שהוביל את הקהל של ריאל לזעום על יכולתו הדלה של גארת' בייל מול אפואל ניקוסיה במחזור הפתיחה של ליגת האלופות. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי