פאוליניו העניק לברצלונה 1:2 יקר אצל חטאפה

ברצלונה
ברצלונה | AFP

גאקו שיבסאקי הדהים את סגנית האלופה, אך דניס סוארס והרכש המושמץ שהגיע מסין עלה מהספסל, הפכו וסידרו מאזן מושלם. דמבלה נפצע והוחלף, בישול למסי. האצטדיון הנוצץ של הקולצ'ונרוס ראה שלוש נקודות כבר בבכורה

(גודל טקסט)
זה הלך קשה, אך ברצלונה נותרה מושלמת אחרי 1:2 בחוץ על חטאפה במחזור הרביעי בליגה הספרדית, לאחר שפיגרה 1:0. ב-21:45 תארח אתלטיקו מדריד את מלאגה.


במשחק שפתח את המחזור לבאנטה המשיכה להפתיע כשרשמה משחק רביעי ללא הפסד כשסיימה ב-1:1 את הדרבי מול ולנסיה. אניס ברדי איזן לאחר יתרון מרגלי רודריגו והעניק עוד נקודה יקרה עבור העולה החדשה.




חטאפה – ברצלונה 2:1
ברצלונה ספגה אומנם שער חובה ראשון העונה במשחק החוץ שלה מול חטאפה, אבל ידעה להשיב בצמד ולשמור על מאזן מושלם בליגה.שיבסאקי הדהים את סגנית האלופה עם שער יתרון ענק בדקה ה-39. דניס סוארס שהחליף אחרי ההפסקה את אינייסטה השווה בדקה ה-62 ופאוליניו המושמץ כל כך, קבע יתרון לברצלונה בדקה ה-84 מבישול נפלא של מסי.


השער שספגה לא מנע מבארסה לשמוק על המקום הראשון ולהציג מאזן שערים מדהים בתום ארבעה מחזורי ליגה – 1:11. דמבלה, הרכש היקר שהגיע  מדורטמונד, נפגע ברגלו בדקה ה-25 ונטש את המגרש ובמקומו נכנס לשחק דלופולאו.


מהלך המשחק
דקה 25 – עוסמאן דמבלה, איש ה-150 מיליון של בארסה, יוצא כשהוא מדדה על רגלו. הערכה ראשונית מדברת על מתיחה בשריר הירך.



דמבלה הפצוע יורד מהמגרש (AFP) 


דקה 39, 0:1 לחטאפה – כדור הוגבה לרחבת ברצלונה, אומטיטי הרחיק לא טוב והיפני גאקו ירה כדור מ-25 מ' טיל אדיר לחיבורים. שער ליגה ראשון שסופגת ברצלונה מתחילת העונה.


דקה 45+2 – מסי היה קרוב לשוויון, כשבעט כדור חופשי מ-28 מטרים משערו של גואיטה וסובב אותו לעבר החיבורים. השוער הוותיק של המארחת רשם הצלת ענק בזינוק וירטואוזי כשהדף לקרן.


דקה 55 – סרג'י רוברטו בחן את גואיטה בבעיטה מחוץ לרחבה, השוער עצר.


דקה 62, 1:1 – דניס סוארס שנכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה במקומו של אינייסטה, בעט כדור אדיר מהרחבה לרשת.


דקה 84, 1:2 לברצלונה – מסי הכניס כדור נהדר אל פאוליניו שחדר לרחבה ובעט חזק לרשת.


❗️ Minuto 88: Combina Deulofeu con Messi y el disparo ajustado del argentino se marcha rozando el palo (1-2) #GetafeBarçapic.twitter.com/JxTJkbawbn

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) September 16, 2017


דקה 88
– כמעט שער נוסף לברסה, מסי בעט חזק מ-16 מטרים, הכדור טס ליד הקורה והחוצה.


אתלטיקו מדריד – מלאגה 0:1

יום חג בעיר הבירה הספרדית. אתלטיקו חנכה את המתקן המפואר והראוותני "וונדה מטרופוליטנו", והשיגה שלוש נקודות ביתיות ראשונות העונה אחרי ניצחון על מיצ'ל וחבורתו. האוהדים הנרגשים של הקולצ'ונרוס מילאו כל פינה במגרש החדש והכ"כ שונה מהוויסנטה קלדרון המיושן, אך נכנסו אט אט ללחץ לאור המחסור בכיבושים על כר הדשא.


לבסוף בדקה ה-61 קבע אנטואן גריזמן – שחזר מהשעיה – היסטוריה, והפך לראשון אי פעם לכבוש שער רשמי באצטדיון הנוצץ, שער שגם חתם את תוצאת המשחק. החבורה של דייגו סימאונה עלתה זמנית למקום השלישי מרחק ארבע נקודות מברצלונה, מלאגה מנגד עדיין ללא ניצחון אחרי ארבעה משחקים.

¡Ya calentamos!
⏳Tic, tac, se acerca el estreno del Wanda @Metropolitano#AtletiMálaga#AúpaAtletipic.twitter.com/eLiZuRcMws

— Atlético de Madrid (@Atleti) September 16, 2017

לבאנטה – ולנסיה 1:1

הדרבי של ולנסיה היה שקול ומותח כששתי הקבוצות מפתיעות לטובה העונה ונותרו בלתי מנוצחות אחרי ארבעה מחזורים. העטלפים עלו ליתרון בדקה ה-31 כשרודריגו הברזילאי שהתאזרח בספרד כבש בנגיחה אחרי בישול של ברזילאי אחר אנדראס פריירה. 13 דקות החזיק היתרון מעמד והמקדוני אניס ברדי איזן בבעיטה מתוך הרחבה. בוולנסיה דני פארחו ערף הופעה 250 ב"לה ליגה" ואת ה-180 שלו אצל העטלפים.


רודריגו. השער של ולנסיה הספיק לנקודה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי