ברצלונה רוצה חיזוק, ואלוורדה: בודקים את האופציות

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | צילום : GettyImages

המאמן הודה שהקבוצה מחפשת רכש בעקבות פציעת דמבלה, שעשוי להיעדר תקופה ארוכה. צפו בכוכב הצרפתי על כיסא גלגלים

(גודל טקסט)

ברצלונה תפגוש מחר (שלישי, 23:00) את אייבר במסגרת המחזור החמישי בליגה הספרדית בתקווה לשמור על מאזן מושלם ופסגת הטבלה.


המאמן ארנסטו ואלוורדה אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אייבר זו קבוצה קשה, שונה ממה שראינו עד עכשיו. זה מבחן קשה עבורנו. לפני יומיים שיחקנו מול חטאפה שהקשו עלינו מאוד, אז אנחנו צריכים להיות מוכנים".

 



על פציעת דמבלה הוסיף המאמן: "אני תמיד מעדיף להתמקד בשחקנים שיש לי בקבוצה ולנסות לעלות שחקנים מהקבוצה הצעירה, אבל אנחנו תמיד מסתכלים ובודקים מסביב. עוסמאן צריך להיות סבלני ולהתאושש מהפציעה, ככה זה – במהלך הקריירה יש בעיות".


ברצלונה שוקלת לבקש מהנהלת הליגה הספרדית לאפשר לה צירוף שחקן נוסף אחרי שעוסמן דמבלה, ייעדר מהמגרשים לתקופה המוערכת בחמישה חודשים, כך מדווחים היום (שני) בתקשורת הספרדית. הקאטלונים יוכלו לצרף שחקן חופשי כאשר ארנסטו ואלוורדה עשוי להקפיץ שחקן מקבוצת המילואים כדי למלא את החסר. דמבלה יחמיץ 20 משחקים בכל המסגרות. בברצלונה האשימו את כר הדשא בקולסיאום אלפונסו פרס בפציעתו של הצרפתי, שהזכיר לצוות המקצועי של הקבוצה את הפגיעה של ניימאר בעונתו הראשונה בברצלונה מול חטאפה.


ארנסטו ואלוורדה. מחפש רכש (gettyimages)
ארנסטו ואלוורדה. מחפש רכש (gettyimages)


מי שצפוי להרוויח מהפציעה של דמבלה הוא ג'רארד דאלופאו כאשר ואלוורדה עשוי להעניק את ההזדמנות בחלק הקדמי לאלש וידאל ופאקו אלקאסר. אם מאמן ברצלונה להרחיב את הסגל, הוא צפוי להקפיץ את אבל רואיס וקרלו פרס מקבוצת המילואים. גם ארדה טוראן המושמץ עשוי לשוב לרוטציה.


בינתיים, ב'בבלון דאור' המקומי טענו כי פלורנטינו פרס קיבל מידע לפיו דמבלה סובל מחולשה פיזית ולכן בחר לוותר על האפשרות להחתימו בריאל מדריד. הקשר ימריא היום לפינלנד שם יעבור את הניתוח אצל מומחה מקומי שניתח בעבר את פפ גווארדיולה, דיוויד בקהאם ומרקו ואן באסטן. ברזומה של הרופא גם נמצא תומאס ורמאלן, שהתקשה לחזור ליכולתו הטובה בעקבות הפציעות שספג. בברצלונה מתכננים לתמוך בדמבלה ויעלו למשחק מול אייבר עם חולצות וברחבי הרשת כבר החלו בקמפיין למענו. 




מעורר דאגה. דמבלה (GETTY) 


בדיקה מדוקדקת של הדיווח אודות דמבלה הוכיח כי הוא נעדר רק עשרה ימים בעונה הקודמת מהסגל של בורוסיה דורטמונד בשל פציעות. גם בראן הצרפתית לא החסיר משחקים בשל פציעות והתקווה בברצלונה כי היא תצליח לשמור על קצב צבירת הנקודות האיכותי גם בלעדיו. בכל הנוגע לפליפה קוטיניו, גם הפציעה של דמבלה לא תוביל לשינוי בעמדה של רוברטו פרדננס. ברצלונה ויתרה על האפשרות לצרף את קשר ליברפול גם בחודש ינואר הקרוב והיא עשויה לפנות לאפשרויות נוספות מלבד ז'אן מישל סרי.  



️ Video : Dembele arriving to Barcelona Airport #FCBlive#FCBarcelona#CourageDembelehttps://t.co/5W1QoGyVrQ

— Catalan Times (@CatalanTimes_) 18 בספטמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי