המפגש בין ריאל לג'ירונה בספק, רונאלדו ישבור בצורת?

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הכרזת העצמאות בקאטלוניה עשויה להוביל לדחיית המפגש מחר (ראשון, 17:15). זידאן לא מתכנן רוטציה בהרכב ומקווה שהפורטוגלי יחזור להבקיע. אסנסיו יקבל מנוחה לקראת טוטנהאם

(גודל טקסט)
בזמן שברצלונה עוסקת בהכרזת העצמאות הקאטלונית, המחזור העשירי ימשיך מחר (ראשון, 17:15) כשריאל מדריד תתארח אצל ג'ירונה. עדיין לא ברור האם המפגש ההיסטורי בין אלופת אירופה לעולה החדשה יתקיים בשל הסערה בקאטלוניה.


ריאל, שמחפשת ניצחון ליגה חמישי ברציפות, רחוקה רק חמש נקודות מברצלונה ונקודה מוולנסיה הלוהטת. המפגש מול ג'ירונה יהיה הראשון של הבלאנקוס במונטיליוי. למרות הדיווחים אודות רוטציה בהרכב ריאל, זינדין זידאן צפוי לפתוח עם ההרכב החזק ביותר שעומד לרשותו, שלושה ימים לפני המפגש מול טוטנהאם בליגת האלופות.



המשמעות היא שאיסקו, מרסלו, קארים בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו יפתחו. התקווה הגדולה של זיזו כי CR7 ישבור את הרצף השלילי בליגה אחרי שקטף את תואר שחקן השנה של פיפ"א. היחיד שיקבל מנוחה הוא מרקו אסנסיו. אצל המארחת, לארי קאיודה, שוב ימתין להזדמנות על הספסל. בתוך כך, סרחיו ראמוס הציג לראווה קעקוע חדש. קפטן ריאל הצטרף למלחמה נגד סרטן השד.



התואר האישי ירגיע? רונאלדו (AFP) 


משחקים נוספים:
חטאפה – סוסיאדד (14:00)
אייבר – לבאנטה (20:30)
מלאגה – סלטה ויגו (22:45)


#TattoOnHelp Tatuajes para mujeres con cáncer de mama. Grandes @RodrigoGalvez81@javi5angeles y las luchadoras https://t.co/yfPkjz7P70

— Sergio Ramos (@SergioRamos) 27 באוקטובר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי