ברצלונה גברה על סביליה 1:2, צמד גדול לפאקו אלקאסר

פאקו אלקאסר
פאקו אלקאסר | צילום AFP

הקטלאונים ניצחוו את האנדלוסים בקאמפ נואו. החלוץ כבש פעמיים והגדיל את הפער בפסגה, פיסארו השווה זמנית. פרטאיי העניק לאתלטיקו 0:1 בתוספת הזמן. ולנסיה המשיכה ביכולת הנפלאה ופירקה את לגאנס 0:3

קבוצות: לגאנס
(גודל טקסט)
המחזור ה-11 בליגה הספרדית יצא הערב (שבת) לדרך עם 0:3 גדול של ולנסיה על לגאנס והקטנה זמנית של הפער מברצלונה בפסגה לנקודה, לפחות עד לאחר המשחק של הבלאוגרנה בבית מול סביליה (21:45). אתלטיקו מדריד, אחרי תקופה מעט מאכזבת, השיגה ניצחון דרמטי של 0:1 בחוץ על דפורטיבו לה קורוניה והיא במקום השלישי בטבלה. דפורטיבו אלאבס ניצחה 0:1 את אספניול.



ברצלונה – סביליה 1:2
הקטאלונים שבו לנצח לאחר ה-0:0 מול אולימפיאקוס בליגת האלופות, והגדילו את הפער בפסגה מוולנסיה כשבמאזנם 31 נקודות לעומת 27 של ולנסיה שבמקום השני. מנגד, החבורה של מנואל בריסו נשארה במקום החמישי עם 19 נקודות. איש המשחק היה ללא ספק פאקו אלקאסר שכבש צמד, וזהו שערו השמונה בתשעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות בהם פתח בהרכב ברצלונה.


חניכיו של ארנסטו ואלוורדה לא הפגינו יכולת גבוהה, ולמרות זאת עלו ליתרון בדקה ה-22 שכדור ארוך של מסי הגיע אל אלקאסר והקשר גלגל באלגנטיות מתחת לגופו של דויד סוריאה. מפתיחת המחצית השנייה סביליה החלה ללחוץ וגואידו פיסארו נגח בדקה ה-59, לאחר כדור קרן מאגף שמאל. בארסה לא בזבזה יותר מדי זמן ובדקה ה-65 איבן ראקיטיץ' הגביה כדור מושלם מאגף ימין אל אלקאסר שכבש את שערו השני במשחק ושלח את הבלאוגרנה עם שלוש נקודות חשובות.



¡PAC⚽️⚽️ Alcácer! #BarçaSevillaFCpic.twitter.com/vjwianKqeO

— LaLiga (@LaLiga) November 4, 2017

ולנסיה – לגאנס 0:3

מי יעצור את העטלפים? ולנסיה הלוהטת הביסה את לגאנס 0:3, רשמה ניצחון ליגה שביעי ברציפות ומשחק מספר 12 ברציפות בכל המסגרות ללא הפסד. כבר בדקה ה-14 דגש הוכשל על סף הרחבה ודני פארחו ירה כדור שטוח מ-20 מטר לרשת. בדקה ה-72 ולנסיה הכפילה את התוצאה. פריירה הרים למרכז הרחבה ורודריגו נגח חזק לרשת. שמונה דקות לסיום סאנטי מינה כבש מהנקודה הלבנה וקבע 0:3 לקבוצה הכי לוהטת בספרד.

Nuevo récord a la vista … ¿Vamos a por él, afición?

https://t.co/pgA6V2zwoppic.twitter.com/nCp8NMAW0x

— Valencia CF (@valenciacf) November 4, 2017

דפורטיבו לה קורוניה – אתלטיקו מדריד 1:0 
הקולצ'ונרוס, אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות בכל המסגרות – כולל אחת מביכה מול קרבאח בספרד במסגרת ליגת האלופות – עם ניצחון סופר דרמטי. כשנדמה היה שהשתיים תיפרדנה ב-0:0 הגיע הקשר תומאס פארטיי בדקה ה-91. האורחים קיבלו כדור חופשי מרחק 18 מטרים מן השער, גאבי השאיר את הכדור לקשר הגנאי שהפציץ פנימה.

❤ ¡Derrochando Coraje y Corazón!
¡Gracias por el apoyo, afición!#AúpaAtleti#DéporAtletipic.twitter.com/hIIcziHI3l

— Atlético de Madrid (@Atleti) November 4, 2017

תוצאות נוספות
דפורטיבו אלאבס – אספניול 0:1
(כריסטיאן סנטוס 1'). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי