דיווח: ברצלונה תציע בינואר 150 מיליון יורו על קוטיניו

קוטיניו
קוטיניו | aaaaaa

ע"פ "ספורט" בארסה נחושה ללכת על קשר ליברפול בכל מחיר כדי לרצות את מסי. הברזילאי אמור לקבל 14 מיליון יורו לעונה. פרננדס נפגש עם סוכנו של קשר גרמיו ארתור

(גודל טקסט)
למרות שליברפול לא מעוניינת למכור את פליפה קוטיניו בינואר הקרוב העיתון "ספורט" הקדיש הבוקר (שישי) כפולת עמודים לעובדה שברצלונה מציעה סכומים גבוהים על השחקן וגם שכר מצוין עבורו. העיתון מתעקש שברצלונה תעשה הכל להחתים את הקשר הברזילאי ומציין שליאו מסי ביקש אישית מהנשיא ג'וזף ברתומאו להביא אותו לקאמפ נואו.


על פי הדיווח ברתומאו לקח על עצמו את הפרויקט כי הוא נואש לרשום הישג אחרי הביקורת הקשה שהוטחה בו עם עזיבת ניימאר שגרמה לכיסאו להתנדנד. כמו כן הוא רוצה לחזק את בארסה כבר העונה למרות שקוטיניו לא יוכל לשחק העונה בשלבי הנוק אאוט של ליגת האלופות. עוד נטען כי ליברפול העבירה מסרים לברצלונה שתהיה גמישה יותר בינואר לגבי העברה אפשרית של הברזילאי, אבל לא בכל מחיר.




לפי העיתון ההצעה הראשונית תהיה בסך 130 מיליון יורו וההצעה הסופית לא תעלה על 150 מיליון. במקביל מצוין ב-"אל מונדו דפורטיבו" שברצלונה כבר יודעת מה המחיר המדויק של קוטיניו: 145 מיליון יורו. אשר לקשר עצמו, קוטיניו אמור יהיה להשתכר בברצלונה 14 מיליון יורו לעונה.



טוראן. 8.5 מיליון דולר על עונה ביציע? (Getty)


אם ההחתמה תצא לפועל כבר בינואר בבארסה יצטרכו למכור שלושה-ארבעה שחקנים כמו למשל את ארדה טוראן שלא נמצא בתכניות של המאמן ארנסטו ואלוורדה אבל מקבל 8.5 מיליון יורו לעונה.


בתוך כך נפגש המנהל המקצועי רוברטו פרננדס בברזיל עם סוכניו של הקשר הברזילאי ארתור מגרמיו שזכתה בגביע הליברטדורס. הנריקה יכול להגיע כמחליפו של אנדרס אינייסטה בעתיד.

️ Liverpool value Coutinho at 145M if Barcelona want to acquire him in the winter market #fcblivepic.twitter.com/7g3tuTA0mG

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 1 בדצמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי