ואלוורדה: אי אפשר למצוא שחקן טוב יותר ממסי בעולם

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | Gettyiamges

מאמנה של ברצלונה התראיין לערוץ טלוויזיה הרשמי של המועדון והתייחס לכוכב הארגנטינאי: "אם הוא יאריך חוזה זה יעשה רק טוב לקבוצה", ניימאר: "העזיבה שלו הייתה קשה", ינואר: "גם רוצים להתחזק"

(גודל טקסט)
ברצלונה יצאה לפגרת החורף כשהיא ממוקמת במקום הראשון בספרד עם 45 נקודות ובפער של 14 נקודות מיריבתה המושבעת – ריאל מדריד שבמקום הרביעי. בתחילת העונה הקטאלנים מינו את ארנסטו ואלוורדה לתפקיד המאמן, והיום (שני) הספרדי התראיין לערוץ הטלוויזיה הרשמי של הקבוצה ודיבר על הניצחון הראשון בקלאסיקו, עזיבת ניימאר, ליאו מסי ועוד נושאים מרכזיים בקבוצה הטובה בעולם.



רגע יוצא דופן: "אני צריך להיזכר. עכשיו כולם הולכים באופן אוטומטי לקלאסיקו' כי זה האחרון וגם כי התחלנו מולם. היו לנו כמה רגעי מפתח כמו הניצחון הביתי על יובנטוס או המהפך מול חטאפה שהיה משחק מסובך דברים".


הבדל מקבוצות אחרות: " קודם כל, בכל קבוצה השחקנים והדינמיקה שונים. כאן יש איכות ורמת משחק שצריך לעודד באופן קבוע".


ליאו מסי. הקלאסיקו לא היה הרגע הגדול היחידי (AFP)
ליאו מסי. הקלאסיקו לא היה הרגע הגדול היחידי (AFP)


המעבר של ניימאר לפאריס סן ז'רמן: "לא אכחיש שהעזיבה של ניימאר הייתה רגע קשה".


ההגעה של פאוליניו: "אני מאושר בשבילו. כשהגיע היה נראה שהמצב שלו רע, אבל הוא שחקן יוצא מן הכלל עם הרבה אמונה. הוא מצטרף למשחק ויש לו מערכת יחסים טובה עם מסי ולואיס בחלק האחרון של המגרש. הוא מגיע למקומות שאף אחד לא מגיע אליהם".


ניימאר.
ניימאר. "העזיבה שלו הייתה קשה" (AFP)


לאמן את ליאו מסי: "אי אפשר למצוא שחקן טוב יותר בכל העולם. מה שהוא עושה עם כל כדור שהוא מקבל פשוט יוצא מהכלל. אי אפשר לעשות את זה טוב יותר. אני רואה את התחרותיות והמחוייבות שלו, וזה דוחף אותנו. שנה שעברה ובשנים הקודמות הוא שיחק כחלוץ מדומה, הוא יכול לשחק טוב בכל עמדה. אנחנו צריכים שייקח חלק במשחק. מנוחה? בואו נהיה רציניים, הכל תלוי בתוצאות. אם במשחק אחד הוא נח והפסדנו זאת הייתה טעות, ואם הוא נח וניצחנו זאת גאונות. ליאו בעצמו יודע את זה. אחרי כל השנים הוא יודע שזה לא פשוט ברמות האלה, ומכיר את עצמו הכי טוב. חידוש חוזה? זה יהיה טוב מאוד לקבוצה".


Ernesto Valverde habla de #Leo Messi
La entrevista exclusiva https://t.co/COfbXUXWdW
#ForçaBarçapic.twitter.com/PgUztbLLUz

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) January 1, 2018


האם הוא מרוצה מההחלטה להגיע לברצלונה: "אני חושב שברגע שאני מקבל החלטה, אני לא מטיל ספק. לפני הכל, כן. אתלטיק בילבאו היא הבית שלי וזה הוסיף לחץ. לא חזרתי לשקול את זה, אני שמח פה מאוד, גם כשיש קשיים".


חיזוק בינואר: "אני מאוד מרוצה מהסגל. בשבילי השחקנים שיש לי הם הכי טובים בעולם. יחד עם זאת, אנחנו פתוחים להצעות ורוצים להתחזק במהלך החודש. שאר הקבוצות הגדולות של היבשת מנסות לשפר את הסגלים שלהן במהלך תקופה הזאת, וגם אנחנו לא יוצאי דופן".


פאוליניו. ואלוורדה ינחית חיזוק כמוהו? (AFP) פאוליניו. ואלוורדה ינחית חיזוק כמוהו? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי