דיווח: מוריניו רוצה לצרף את טוני קרוס בעונה הבאה

טוני קרוס
טוני קרוס | צילום: Gettyimages

בצל האכזה מפוגבה והפרישה הצפויה של מאטיץ', "המיוחד" רוצה לחזק את הקישור בגרמני של ריאל מדריד. הנתונים מראים: שיתוף הפעולה של רונאלדו עם ואסקס ואסנסיו מוצלח הרבה יותר מה-BBC

(גודל טקסט)
אלא אם יקרה דבר באמת חריג, ז'וזה מוריניו יסיים עוד עונה ללא אליפות במנצ'סטר יונייטד ו"אינדיפנדנט" מדווח היום שזהפורטוגלי כבר חושב קדימה ורוצה לצרף בקיץ את טוני קרוס מריאל מדריד והציב אותו בראש רשימת העברות שלו. הקשר הגרמני נחשב לאחד משחקני ההרכב החשובים ביותר באלופת אירופה, ואם השדים האדומים אכן ירצו לצרפו, מדובר במשימה לא פשוטה כלל עבורם.


לא ברור אם בשל הדיווחים על חוסר שביעות הרצון והסכסוך עם פול פוגבה, אבל מוריניו אמר בסוף השבוע שהוא מחפש קשר חדש לקבוצה לאחר שחיזק את ההתקפה עם רכישת אלכסיס סאנצ'ס. גם עזיבתו של מייקל קאריק שיפרוש מכדורגל בקיץ מחייבת את "המיוחד" לחזק את חוליית הקישור. קרוס נראה השחקן האידיאלי שיכול להצטרף לשלישיית קישור שתכלול את נמניה מאטיץ' ופוגבה. ריאל מדריד מצידה רוצה גם לחדש את פני הקבוצה בעונה הבאה, אך קשה להאמין שהגרמני, שמבוקש גם במנצ'סטר סיטי, יהיה אחד מאלה שיעזבו.



בתוך כך, "אס" הדגיש עד כמה שלישיית BBC כבר לא אקטואלית אחרי שריאל מדריד ניצחה את 0:5 סביליה, 2:5 את ריאל סוסיאדד ו-3:5 את ריאל בטיס עם שלישייה שכללה את מרקו אסנסיו, לוקאס ואסקס וכריסטיאנו רונאלדו. "אנחנו צריכים להעריך את המשחק של ואסקס ואסנסיו", אמר זידאן אחרי הניצחון על בטיס. שלושתם כבשו ביחד תשעה שערים בשלושת המשחקים האלה כשכריסטיאנו רונאלדו הבקיע שישה והם בישלו ביחד שישה שערים מתוך ה-15 שהובקעו.

Buenos días, aquí tenéis la #PortadaAS del 20 de febrero de 2018 pic.twitter.com/gO0iLwLfOz

— AS (@diarioas) 20 בפברואר 2018

בספרד מדברים כבר על "תוכנית ב'" החדשה של זידאן. בנוסף, ואסקס ואסנסיו שינו את המשחק כשנכנסו כמחליפים בניצחון 1:3 על פאריס סן ז'רמן בליגת אלופות. הם שותפו גם מול דפורטיבו אלאבס וחטאפה בהם ניצחה ריאל מדריד, כך ששיתוף הפעולה שלהם הוביל לניצחונות בשישה משחקים. אסנסיו שיחק במשחקים האלה 523 דקות, כבש צמד ובישל שניים. ו-ואסקס כבש שער ובישל עוד ארבעה ב-495 דקות.


סיבה עיקרית להצלחה של ריאל מדריד היא גם ההתעוררות של כריסטיאנו רונאלדו, שמתחילת 2018 כבש 10 שערים ב-8 משחקים בהם שותף 710 דקות. הוא הבקיע שער כל 97 דקות, לעומת ליאו מסי שהבקיע כל 116 דקות. בליגה הבקיע הפורטוגלי שמונה שערים ועוד צמד בליגת האלופות מול פ.ס.ז', ואחרי פתיחת העונה הרעה הוא כבר מדורג חמישי בטבלת מלך השערים של "לה ליגה".



ואסקס ואסנסיו. הפיתרון החדש של זידאן? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי