דיווח: הנהלת ריאל מדריד החליטה להיפרד מבייל בתום העונה

גארת' בייל
גארת' בייל | Gettyimages

הוולשי נכנס רק בדקה ה-76 ב-1:3 של ריאל מדריד על לגאנס, וב"מארקה" משוכנעים שנגמר לו הקרדיט לו אצל ההנהלה. זידאן: "נראה איך נתנהל איתו במשחקים הבאים. ואסקס ואסנסיו? חשובים לנו מאוד"

(גודל טקסט)
בלי כריסטיאנו רונאלדו, מרסלו, לוקה מודריץ' וטוני קרוס (שלושת האחרונים פצועים), ריאל מדריד עלתה אמש (רביעי) למקום השלישי אחרי שגברה 1:3 על לגאנס במסגרת משחק השלמה מהמחזור ה-16 בליגה הספרדית, אך מי שעומד במוקד העניינים הוא גארת' בייל. הכוכב הוולשי פתח גם אתמול על הספסל של זינדין זידאן, למרות שהאחרון עלה עם הרכב משני יחסית, ובייל עלה לשחק רק בדקה ה-76 כשהחליף את קארים בנזמה.


לפי "מארקה", הקרדיט של בייל נגמר אצל ההנהלה של אלופת אירופה, שהגיעה להחלטה שבייל יעזוב בתום העונה, כך למעשה מדובר בשלושת החודשים האחרונים שלו בבירת ספרד. בדיווח נכתב שהסיבות שהובילו להחלטה הן חוסר ההתאקלמות של הוולשי בספרד, חוסר היציבות שלו בכר הדשא והפציעות התכופות שפוקדות אותו.



המאמן זינדין זידאן טען בסיום שהוא מרוצה מבייל: "אני מנסה להכניס אותו לאט לאט להרכב. נראה איך ננהל את המשחקים הבאים בקשר אליו. כולנו רוצים רק את הטוב ביותר עבורו". למרות דבריו של הצרפתי, ב"מארקה" נכתב מוקדם יותר שעבור בייל הדברים לא ברורים והוא מבין שהפך לשחקן ספסל. "זידאן מעריך אותו, אבל צריך לקרות משהו מיוחד כדי שהוא יראה שוב את הכדורגל הטוב שלו והמשחקים הקשים שיש לריאל מדריד בעתיד הקרוב לא יאפשרו זאת. אם לבייל תהיה הזדמנות להוכיח את עצמו בפארק דה פראנס זו תהיה תפנית בקריירה שלו, אבל אם לא, ייתכן מאוד שהוא נמצא בדרך החוצה". 


ב"אס" נכתב על בייל שהוא מהווה "תיק" עבור ריאל מדריד. הוא שימש כמחליף בלבד בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים של הבלאנקוס וכמובן במשחק הכי חשוב העונה מול פאריס סן ז'רמן, וגם כשפתח בהרכב ב-3:5 מול ריאל בטיס הוא לא ממש הורגש במשך 73 הדקות ששיחק, ולא לקח חלק באף אחד מארבעת השערים שהובקעו באותם דקות. בייל נראה תלוש ממה שקורה ובוודאי כועס על מצבו. הוא נראה מפהק על הספסל. לקח לו זמן להוריד את האימונית כדי להיכנס כמחליף והוא לא אהב את העובדה שהוא נכנס רק ל-16 דקות אחרונות.



בייל. יקבל הזדמנות בפאריס? (Gettyimages)


זידאן התייחס לניצחון: "לא נבהלנו כשהם כבשו, הדבר הכי חשוב זה להבקיע ועשינו את זה בצורה טובה. אני מאוד מרוצה מהתוצאה ומהשערים, עלינו גם למקום השלישי והמטרה הסופית היא מקום שני לפחות. היכולת ההגנתית? זה הכדורגל, כל משחק אני חותם שנספוג שער בודד ונבקיע רביעייה או חמישייה. ברור שהגולים בהתחלה נבעו מחוסר ריכוז".


זיזו דיבר גם על מרקו אסנסיו ולוקאס ואסקס שכבש שער ובישל את השני לקאסמירו: "שניהם חשובים מאוד לריאל מדריד. הם היו תמיד חשובים עבורי ואני מאושר עבור לוקאס שהוא הפך לשחקן שהוא כרגע. אנחנו רוצים שהם ימשיכו ביכולת הזאת כי מצפים לנו עוד רגעים חשובים העונה ומשחקים קשים. יש לנו סגל של 25 שחקנים, אבל השניים האלה חשובים לנו מאוד".


"מארקה" כתב שאסנסיו ו-ואסקס ממשיכים לגלות יכולת פנטסטית. על אסנסיו נאמר: "הוא כמו מכונית פרארי שתעבור בסופו של דבר את כולם. אולי הוא לא היה מעורב בשערים עצמם, אבל הוא חוץ מזה הוא היה בכל מקום במגרש. כשהכדור ברגליים שלו, יש הרגשה שכל דבר יכול לקרות". "אס" סיכם את המשחק: "חצי מההרכב של ריאל מדריד הספיק לניצחון".


Buenos días, aquí tenéis la #PortadaAS del 22 de febrero de 2018 pic.twitter.com/UjAYgBIvAh

— AS (@diarioas) 22 בפברואר 2018

קאסמירו שכבש את שערו הרביעי העונה אמר: "קודם לכן לא שיחקנו כל כך רע ולא היינו במשבר, אבל כשאתה לא מנצח יש נגדך ביקורת כל הזמן. חשוב שנמשיך לנצח ולא נחשוב רחוק יותר מאשר המשחק הבא". השוער קיקו קסיאה פירגן לברזילאי כשאמר: "השער שלו היה בסגנון 'טיקי-טאקה'. שער פשוט קסום".


לאחר המשחק בתוכנית "אל צ'ירינגיטו" בטלוויזיה דנו בפציעות של מרסלו, מודריץ' וטוני קרוס. העיתונאי פאקו גרסיה קרידד אמר: "קיבלתי דיווח מחדר ההלבשה ששלושת השחקנים יהיו כשירים לגומלין מול פ.ס.ז'".



אסנסיו. כמו פרארי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי