דיווח בספרד: קראסקו בדרך לדליאן יפאנג הסינית

יאניק קראסקו
יאניק קראסקו | AFP

אתלטיקו מדריד שאמורה לקבל עבור הקשר הבלגי שממעט לשחק 30 מיליון יורו. ב"אס" כבר נפרדים: שחקן של רגעים, עוף מוזר שסבל ממערכת יחסים מסובכת עם סימואונה"

(גודל טקסט)

שם גדול נוסף בדרך לסין. יאניק קראסקו, הקשר הבלגי שכמעט ולא משחק באתלטיקו מדריד בשל מערכת יחסים בעייתית עם דייגו סימאונה, עשוי להימכר לעולה החדשה דליאן יפאנג. ב"קדנה סר" נחשף שאתלטיקו תקבל 30 מיליון יורו ותעביר 25 אחוז למונאקו, ממנה הגיע השחקן בקיץ 2015.

קראסקו פתח העונה רק בשמונה משחקי ליגה והבקיע שלושה שערים. מאז הגיע הבלגי ממונאקו, הוא לבש את מדי הקולצ'ונרוס ב-123 משחקים רשמיים בהם כבש 23 שערים ובישל 17. השער הזכור ביותר שלו היה כמובן בגמר ליגת האלופות בעונת 2015/16, אז איזן ל-1:1 את המשחק בו ריאל מדריד ניצחה בפנדלים.

בעקבות המגעים, קראסקו, שהיה אמור לפתוח הערב מול קופנהאגן בליגה האירופית (1:4 לאתלטיקו במשחק הראשון), נותר מחוץ לסגל. חלון ההעברות בסין ייסגר ביום רביעי הבא, כאשר הליגה תיפתח בשישי ומשחקיה ישודרו בחבילת הערוצים של ספורט1.


קרסאקו. בגלל המעבר המתכונן לסין הוצא מהסגל לקופנהאגן (AFP) 

ב"אס" כבר נפרדו מהשחקן וטענו שמעולם לא הצליח להטביע חותם. "הוא היה שחקן של רגעים, שלא הצליח להפוך לשחקן הרכב קבוע. עוף מוזר שסבל ממערכת יחסים מסובכת עם סימאונה, שלא אחת הראה כמו הוא לא מרוצה ממנו. גם ההגעה של ויטולו פגעה בו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי