מסי עשוי לשחק מול סביליה. דיווחים סותרים לגבי אומטיטי

סמואל אומטיטי
סמואל אומטיטי | Gettyimages

הפרעוש קיים אימון חלקי. 'ספורט' טוען שברצלונה מחפת לבלם הצרפתי מחליף ונחשפה רשימת המועמדים. ב'מונדו' גרסו: יישאר. ג'סטין קלייברט: "מעריץ את רונאלדו, אבל הלב שלי שייך לבארסה. רוצה להגיע לשם בעתיד"

(גודל טקסט)
ג'סטין קלייברט, שנבחר לשחקן הצעיר של 2017 של ארגון NxGn, הודה בראיון ל"מארקה" שהוא מעריץ את כריסטיאנו רונאלדו, אבל המטרה שלו היא להגיע לברצלונה בה שיחק אביו בין השנים 1998-2004 וכבש בשורותיה 90 שערים ב-182 משחקים.


הכישרון הגדול של הכדורגל ההולנדי סיפר: "אני רוצה להגיע לברצלונה תוך שבע שנים מעכשיו. לפני כן אני רוצה לשחק גם באנגליה. אני אוהב מאוד את הפרמיירליג. הלב שלי שייך לברצלונה, אבל מי אני שאומר לא לריאל מדריד, אם היא תציע לי להצטרף אליה". על העמדה המועדפת סיפר: "אני יכול לשחק גם בכנף שמאל וגם בימין".


בנושא אחר, ליאו מסי, שסבל בימים האחרונים מפציעה, עשוי לשחק עם ברצלונה בשבת במשחק החוץ בסביליה (21:45) אחרי שערך היום אימון חלקי במגרש האימונים של ברצלונה. מסי הגיע במכונית שלו לאימון עם הפזיותרפיסט של הקבוצה. רק בשבת המאמן ארנסטו ואלוורדה יחליט אם לשתף אותו מול סביליה, כשארבעה ימים לאחר כן בארסה תפגוש את רומא ברבע גמר ליגת האלופות. מארק אנדרה טר שטגן וג'רארד פיקה עברו סדרת בדיקות בגלל כאבים בברכיים, אך התאמנו כרגיל.


בתוך כך "ספורט" מפרסם שבברצלונה כבר מתכננים את העונה הבאה בלי סמואל אומטיטי שסירב כרגע להאריך את חוזהו בגלל שהוא דורש העלאת שכר לתשעה מיליון יורו. השמות שהוזכרו כמועמדים להחליפו הם הצרפתי של סביליה קלמנט לנגלט בן ה-22 שסעיף השחרור שלו נמוך ועומד על 30 מיליון יורו, בלם שאלקה תילו קהרר בן 21 ששמו מוזכר לראשונה. כמו כן דאיוט אופמקנו הצרפתי בן ה-19 מלייפציג שיכול לשחק גם כבלם וגם כקשר אחורי.


בניגוד לפרסומים של "ספורט" על אומטיטי, העיתון המתחרה "מונדו דפורטיבו" טוען שיש ניצוצות חיוביים בין אומטיטי לנשיא ברצלונה ג'וזף מריה ברתומאו על הארכת החוזה שלו. העיתון מסכים לכך שאומטיטי החתום עד 2020 מבין שהוא יכול לעזוב לקבוצה שתשלם עליו את סכום השחרור של 60 מיליון יורו ותיתן לו שכר גבוה יותר וזה טבעי שהוא רוצה לנצל את מעמדו כעת כבלם מוביל בקבוצה, אבל הוא רואה בצורה חיובית את ההצעה של בארסה להאריך עד 2023. "כמו בכל מו"מ יהיו עליות וירידות", כותב העיתון שגילה כי אומטיטי צפה במשחק בליגת האלופות לנוער בין בארסה לליון ביום רביעי האחרון ונפגש עם הנשיא של ליון בה שיחק בעבר, ז'אן-מישל אולס.


ג'סטין קלייברט. הלב בבארסה (אייאקס, האתר הרשמי)
ג'סטין קלייברט. הלב בבארסה (אייאקס, האתר הרשמי)


הרעיון המקורי היה לרכוש בלם בפרופיל נמוך שיוכל להיות שחקן ספסל במקרה שירי מינה לא ישתלב, אבל ההתעקשות של אומטיטי הפכה את סיפור לחם יותר. עלה גם שמו של איסה דיופ מטולוז אחריו עוקבות יובנטוס, טוטנהאם וליברפול. בלם אייאקס סטפן דה ליכט הגיע לביקור בברצלונה, אבל המועדון הבהיר שאין לכך קשר למו"מ בין הצדדים.


️ Options in case Samuel Umtiti leaves the club: Lenglet (Sevilla), Kehrer (Schalke), and Upamecano (RB Leipzig) #fcblivepic.twitter.com/CV2pii5el4

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) March 28, 2018

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי