זידאן: ביום שלישי נדע אם בייל ישחק נגד יובנטוס

גארת' בייל ריאל מדריד לאס פלמאס
גארת' בייל ריאל מדריד לאס פלמאס | AFP

גם לאחר הצמד שכבש אתמול בליגה מול לאס פלמאס מקומו של הוולשי בהרכב לא מובטח לקראת רבע גמר ליגת האלופות, איסקו דווקא כן בתמונת ה-11, נאצ'ו שהוחלף בגלל פציעה בספק למשחק

(גודל טקסט)

גארת' בייל עובר ימים לא פשוטים בריאל מדריד, גם אחרי שכבש צמד אתמול בניצחון 0:3 על לאס פלמאס במסגרת המחזור ה-30 של הליגה הספרדית. מאמנו, זינדין זידאן, לא הסכים להתחייב שהוא יפתח ביום שלישי נגד יובנטוס ברבע גמר ליגת האלופות: "אני מרוצה מהדרך בה הוא שיחק. נראה ביום שלישי אם ישחק בטורינו". לעומת זאת "אס" פרסם שאיסקו, שלא נכלל בסגל אתמול, נמצא בדרך להרכב מול "הגברת הזקנה".

החלוץ קארים בנזמה היה כל כך נחוש להבקיע עד שמצלמות הטלוויזיה קלטו שהוא סירב לתת לבייל לבעוט את הפנדל הראשון שריאל קיבלה. בייל הבין מיד ולא עשה מזה סיפור ובפנדל השני שנפסק לבלנקוס הצרפתי נתן בעצמו את הכדור כדי שהוולשי יכבוש.

הדאגה העיקרית של הצוות המקצועי היא מפציעתו של המגן נאצ'ו שנפצע לראשונה בקריירה דווקא שלושה ימים לפני רבע גמר ליגת האלופות. "מקווה שזה לא רציני והוא יהיה איתנו במשחק החשוב בטורינו. הוא ירד מהדשא יותר כאמצעי זהירות" הבהיר המאמן.

איסקו. יפתח ביום שלישי? (גטי אימג'ס)
איסקו. יפתח ביום שלישי? (גטי אימג'ס)

ריאל מדריד כבשה אתמול פעמיים בפנדלים ומתברר שהיא הקבוצה שכבשה הכי הרבה מהנקודה הלבנה בעשור האחרון בחמש הליגות הגדולות באירופה. 99 פנדלים נשרקו לטובתה והיא הבקיעה 77 מהם. מילאן מדורגת שנייה (75 מ-93), רומא שלישית (66 מ-81), פ.ס.ז' רביעית (66 מ-74) וברצלונה חמישית (65 מ-85).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי