אכזבה בריאל: עימות חריף בין סרחיו ראמוס לדני סבאיוס

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | AFP

הבלאנקוס רוצים להשאיר מאחור את ה-3:2 לסביליה שהגדיל את הפער בינם לבארסה ל-18 נקודות, פעם שנייה בהיסטוריה. הקשר הצעיר ביקש לבעוט פנדל, הקפטן סירב, החמיץ והתנצל. זידאן: "לא אכפת לי מה חושבים"

(גודל טקסט)
עם הרכב משני וכשהפנים שלה כבר לעבר גמר ליגת האלופות, ריאל מדריד הפסידה אמש (רביעי) 3:2 לסביליה. באופן מסורתי הבלאנקוס סובלים ברמון סאנצ'ס פיחואן עם חמישה הפסדים בששת המשחקים האחרונים. התוצאות אתמול הגדילו את הפער בין בארסה לריאל ל-18 נקודות, פעם שנייה בלבד בהיסטוריה.


"לא אכפת לי מה אנשים חושבים, כי אני המאמן ואני קובע את ההרכב", אמר זידאן בסיום. "היו לי פצועים והיו לי מורחקים. יש לנו הרבה משחקים וכמה שחקנים היו חייבים לנוח. יש לי את גמר האלופות ב-26 במאי ואני חייב לבוא למשחק הזה מוכן. לפני המשחק חשבתי שהקבוצה שהעליתי לכר הדשא מסוגלת לנצח. ברור שכאשר אתה מפסיד אתה עצוב, אבל זה לא ישפיע על המטרות שלנו. היינו טובים יותר במחצית השנייה".


עימות נרשם במהלך המשחק בין דני סבאיוס וסרחיו ראמוס. הקשר הצעיר רצה לבעוט את הפנדל בדקה ה-58, אבל הקפטן סירב והחמיץ. לאחר מכן נראה סבאיוס זועם, בעיקר כשירד לספסל. ראמוס עצמו התנצל בפני האוהדים על החמצת הפנדל.


בלם הבלאנקוס חסוס ואייחו הודה בסיום: "הדברים לא הלכו לטובתנו במשחק. היינו חסרי מזל, אבל חייבים להמשיך לעבוד קשה. המטרה שלנו היא לסיים במקום השני ולהתכונן היטב לגמר האלופות". נאצ'ו הוסיף: "שלטנו בשלבים גדולים של המשחק, אבל לא היו לנו הזדמנויות לכבוש".


#LaPortada 'Kiev como excusa' pic.twitter.com/wvLYlARwrN

— MARCA (@marca) May 9, 2018


Sevilla FC 3-2 R. Madrid ✅
Sevilla FC 2-1 R. Madrid ✅
Sevilla FC 3-2 R. Madrid ✅
Sevilla FC 2-3 R. Madrid ➖
Sevilla FC 2-1 R. Madrid ✅
Sevilla FC 1-0 R. Madrid ✅

¡El @SevillaFC ha ganado 5 de sus últimos 6 partidos contra el Real Madrid en el Sánchez-Pizjuán! pic.twitter.com/MsXqCYOc5a

— LaLiga (@LaLiga) May 9, 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי