סיידורף לוויניסיוס ג'וניור ורודריגו: אל תשחקו בריאל מדריד

קלרנס סיידורף
קלרנס סיידורף | Gettyimages

קשר העבר ההולנדי, ששיחק בעבר בקבוצה מבירת ספרד, קרא לשני הברזילאים הצעירים לא לסכן את הקריירה שלהם: "יש שם דרישות גבוהות מאוד. הם לא הולכים לשחק". מילינקוביץ' סאביץ' יגיע תמורת קובאצ'יץ'?

(גודל טקסט)

קלרנס סיידורף ששיחק בעבר בריאל מדריד ואימן השנה את דפורטיבו לה קורוניה, התערב בצורה די חריגה בענייניה של אלופת אירופה כשקרא לשני הברזילאים הצעירים שהקבוצה החתימה, ויניסיוס ג'וניור ורודריגו, לא לעבור לבירת ספרד ובמיוחד בגיל כל כך צעיר. לפי ההולנדי, הם לא ישחקו כלל בקבוצה ועלולים להרוס לעצמם את הקריירה.

"ריאל מדריד קבוצה עם דרישות גבוהות מאוד. שני הצעירים האלה לא הולכים לשחק שם", אמר ההולנדי ששיחק בבלאנקוס בין 1996 ל-1999 ל"ספורט TV". "אני יודע על בשרי כמה קשה לתפוס שם מקום בהרכב או לשחק בכלל. היה לי שחקן מעולה בלה קורוניה השנה, פדריקו ואלוורדה האורוגוואי שהחל את דרכו בריאל מדריד קסטייה, אבל הוא לא ישחק בריאל מדריד. למזלו הוא יעבור לפורטו כדי להתפתח".

כדוגמא הביא סיידורף דוגמאות לשני שחקנים שלא הצליחו למצוא מקום בגיל צעיר באלופת אירופה, זה רוברטו וסמואל אטו לא הצליחו לשחק בבלנקוס. "זה רוברטו היה אחד הצעירים הכי טובים שראיתי בשמאל. אטו היה כישרון מטורף בגיל 18, הוא שיחק אחר כך במאיורקה ובסוף הגיע לברצלונה, לא לריאל מדריד".

בתוך כך, לפי פרסומים בספרד, למרות שנשיא ריאל מדריד הבהיא לסוכנו של מתיאו קובאצ'יץ' שהשחקן לא למכירה, המועדון עשוי להציע את הקשר הקרואטי בנוסף לסכום כספי ללאציו, בעסקת חליפין תמורת הכישרון הסרבי, סרגיי מיליניקוביץ' סאביץ'.


ויניסיוס ג'וניור. סיידורף ממליץ לו לחפש קבוצה אחרת (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי