ארתור: ניימאר דחף אותי לחתום בברצלונה. קוטיניו הבטיח לעזור לי

ארתור הוצג בברצלונה
ארתור הוצג בברצלונה | אתר רשמי

הקשר שהגיע מגרמיו הודה כי דווקא האקס שעזב לפ.ס.ז' בטונים צורמים הוא שהשפיע על החלטתו: "הכל פנטסטי מאז שהגעתי, אני מגשים חלום לשחק עם ליאו מסי". וגם: השיחה עם ואלוורדה, קשיי ההתאקלמות וליגת האלופות

(גודל טקסט)
קשרה החדש של ברצלונה, ארתור שנרכש מגרמיו ויחליף את פאוליניו ששב לסין, התראיין לעיתונים המקומיים בקטלוניה והצהיר במפתיע כי מי שדחף אותו לחתום בברצלונה היה דווקא ניימאר – שלא נמצא ביחסים טובים עם הקבוצה אחרי שעזב אותה בקיץ שעבר בטונים צורמים לטובת פאריס סן ז'רמן.


"כשהוא שמע שאני עשוי להגיע לברצלונה, הוא שלח לי מסרים שזה מועדון גדול עם אנשים נפלאים ושחקנים גדולים ועודד אותי להגיע", טען ארתור, "ניימאר אמר לי גם שזו עיר נפלאה". הקשר נפגש עם ניימאר וגם עם קוטיניו, חברו לקבוצה מעתה, במחנה האימונים של הסלסאו באוקטובר שעבר: "כבר אז דיברנו על הרגע בו יציגו אותי בברצלונה. מאז כבר קוטיניו אמר לי שהוא מרגיש שהתאקלם בברצלונה ושהוא יעזור לי. הוא חבר טוב ושחקן ענק. אני בטוח שנעשה דברים גדולים ביחד".


על כך שישתף פעולה עם ליאו מסי: "זה מזל גדול של כל כדורגלן לשחק לצידו. הוא הכוכב הכי גדול בעולם וזה היה חלום שלי לשחק איתו באותה קבוצה".

Arthur: "Neymar me empujó a fichar por el Barça". pic.twitter.com/MVd2akAnTc

— Noticias Barça (@news_viscabarca) July 18, 2018

ההתרשמות הראשונה שלו מברצלונה
: "הכל פנטסטי, יותר מדהים אפילו ממה שחשבתי שיהיה. מצאתי שהמתקנים של הקבוצה ברמה הכי גבוהה וכולם קיבלו אותי יפה. מצאתי שבאימונים הכדור נע במהירות גבוהה מאוד, יותר מאשר בגרמיו. הכדור כל הזמן בתנועה והדשא קצר יותר ממה שאני רגיל".


קשיי התאקלמות: "בינתיים מרגיש בסדר גמור. אחד הדברים שהולך אותי לברצלונה היה סגנון מהשחק שלהם. הוא ממש פנטסטי. טבעי שיצרתי קשר בעיקר עם הברזילאים דאגלס, מרלון וראפיניה. הם עוזרים לי. בברזיל היה לי מורה בספרדית, כך שמקווה לדבר את השפה מהר ככל האפשר". 


שיחותיו עם המאמן ארנסטו ואלוורדה: "דיברתי עם המאמן שנתן לי המון ביטחון. זה דבר חשוב מאוד להתאקלמות. דיברתי איתו על דברים טקטיים שהוא ירצה ממני. לא אכפת לי היכן יציב אותי במגרש. אני יכול לשחק גם יותר הגנתי. אחת האופציות שאשחק לצידו של סרחיו בוסקטס. באימונים התרשמתי מואוולרדה שהוא מאוד אינטליגנטי. נותן חשיבות לפרטים הקטנים ומתקן שחקנים במקום".


אם ברצלונה בלחץ לזכות באלופות אחרי ההצלחה של ריאל מדריד
: "אחת הסיבות שרציתי לחתום בברצלונה הייתה שהם תמיד מחפשים תארים והחלום שלי הוא לזכות איתם בליגת האלופות".

| MESSI FELIZ Y EN PLENA FORMA |

•El crack blaugrana se recupera del Mundial en Ibiza junto a su familia y no descarta incorporarse antes al trabajo con el Barça.
•Arthur, a Sport: "Neymar me empujó a fichar por el Barça".

Portada @sport | Miércoles 18 de Julio pic.twitter.com/TFUUiXXZhB

— Noticias Barça (@news_viscabarca) July 17, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי