לופטגי: אתגר גדול לבנות מחדש קבוצה בלי רונאלדו

ז'ולן לופטגי
ז'ולן לופטגי | Gettyimages

לפני שיעמוד לראשונה על הקווים של ריאל מדריד מול מנצ'סטר יונייטד (3:05, ספורט3), המאמן הספרדי התייחס למצב הקבוצה: "מרוצה מהסגל הנוכחי, משוכנע שנילחם על כל התארים". ויניסיוס ולונין עשויים לשחק לראשונה

(גודל טקסט)
ז'ולן לופטגי יערוך מחר (רביעי, 3:05, שידור ישיר בספורט3) בכורה על הקווים של ריאל מדריד, כשיפגוש במשחק ההכנה הראשון של הקבוצה את מנצ'סטר יונייטד במסגרת טורניר גביע האלופות בארה"ב. המאמן הספרדי במסיבת עיתונאים על האתגר בבניית קבוצה ללא כריסטיאנו רונאלדו, שמי שאמור למלא את מקומו של הפורטוגלי הוא גארת' בייל, מצב הסגל של הקבוצה ועוד.


העזיבה של כריסטיאנו רונאלדו: "כשחתמתי בקבוצה הוא עדיין היה שחקן ריאל מדריד, אבל מהר מאוד הביע את רצונו לעזוב. כמאמן, זה אתגר לבנות מחדש קבוצה תחרותית בלי כריסטיאנו, שהיה ללא ספק אחד השחקנים הכי חשובים של ריאל מדריד. המועדון הכיר במורשת שלו על ידי כך שהקל על עזיבתו. זה לא משנה אם דיברתי עם כריסטיאנו או לא כדי לשכנע אותו להישאר. זה אתגר יפה לבנות קבוצה מחדש בלעדיו".


התרומה של גארת' בייל: "אנחנו מרוצים שבייל איתנו. אנחנו מצפים להרבה ממנו והוא יראה לנו את הגרסה הכי טובה שלו השנה. נעבוד איתו ביחד כדי שיגיע לרמה הכי גבוהה".


הרכש של ריאל מדריד: "אני מרוצה מהסגל הנוכחי שיש לריאל מדריד. אני משוכנע שנילחם גם העונה על כל התארים, בריאל מדריד זה לא יכול להיות אחרת. אנחנו רוצים להיות קבוצה גדולה על כר הדשא. גם אם לא יגיע אף אחד או לא יעזוב אף אחד, אהיה מאמן מאושר. אין טעם לדבר על ספקולציות ואני מרוצה מהסגל . אני מאמין שאיתו נוכל לעמוד בדרישות שיש מאיתנו".


המשחק הראשון מול מנצ'סטר יונייטד: "הם מתקדמים הרבה יותר מאיתנו בהכנות לעונה החדשה. ננסה להתמודד עם המשחק בצורה הכי טובה. המטרה שלנו היא להיות מוכנים לסופרקאפ האירופי נגד אתלטיקו מדריד ושאף אחד לא ייפצע".


מצבו של קיילור נבאס: "דיברתי עם קיילור נבאס, הוא שמח ואנחנו מרוצים שיישאר. הוא היה שחקן חשוב בריאל מדריד בעונות האחרונות ואנחנו רוצים להמשיך להנות ממה שהוא עושה. אין עוד מה לומר בנושא".


" PORTADA de AS (31/07/2018): "Llega la hora de Vinicius y Bale" pic.twitter.com/DkgYilKYQy

— Francisco Rodriguez (@fjrodriguez07) July 31, 2018

מי שעשוי לקבל דקות ראשונות בריאל מדריד לצד בייל וקארים בנזמה הוא הרכש הברזילאי הצעיר ויניסיוס ג'וניור, בשלישייה ההתקפית שקיבלה את השם המחייב BBV, במקום BBC שהתפרקה עם עזיבתו של רונאלדו. ויניסיוס צפוי לשחק באגף שמאל, הצרפתי במרכז ובייל בימין, אך עם חופש תנועה מוחלט בכל המגרש. השוער האוקראיני אנדריי לונין עשוי לשחק גם הוא לראשונה במדים הלבנים כמו גם מגן הרכש אלברו אודריוסולה. הקבוצה תחסר את כל שחקניה ששיחקו במונדיאל והצטרפו לקבוצה, אבל עוברים אימונים מיוחדים. מי שייהנה מהמצב הוא דני סבאיוס, שעשוי לקבל הזדמנות במרכז הקישור.


קשר מנצ'סטר יונייטד חואן מאטה אמר על ריאל מדריד: "היא קבוצה גדולה. יש לה מאמן חדש שכולנו מכירים, אבל השחקנים נשארו אותם שחקנים למעט רונאלדו. התוצאות שלנו בטורניר לא היו טובות, אבל המטרה העיקרית היא להכין את עצמנו פיזית לקראת העונה החדשה".


בתוך כך, נשיא ההתאחדות הספרדית לואיס רוביאלס התייחס בראיון לרדי "קופה" לפיטוריו של לופטגי לפני המונדיאל: "יש לי הערכה גדולה לריאל מדריד, אבל אי אפשר לעשות את הדברים שהם עשו מאחורי הגב. לא יכול להיות שאחליט על כך שהידיעה על מינויו תישאר חסויה ואחרי חמש דקות כולם ידעו. אפגוש את פלורנטינו פרס בסופרקאפ. תמיד היו לי יחסים טובים איתו". עוד גילה רוביאלס כי סיכם מיידית עם פרננדו היירו שיהיה המאמן במונדיאל ולא יהיו שינויים נוספים, אבל שקיבל אחרי יומיים הודעה מניוקאסל ששאלה אם ההתאחדות הספרדית מעוניינת ברפא בניטס. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי