"אסנסיו הציל את תוכנית ב' של לופטגי, מישהו צריך לרסן את ראמוס"

מרקו אסנסיו
מרקו אסנסיו | Gettyimages

בתקשורת הספרדית התייחסו ל-0:1 הדחוק של ריאל מדריד על אספניול וביקרו את הבלם שמרבה לעלות להתקפה: "חוסר אחריות". וראן: ריאל מדריד לא תנצח 0:5 בכל משחק". אסנסיו: "אשמח לקבל את חולצה מספר 10 בעתיד"

(גודל טקסט)
אחרי התיקו 1:1 מול אתלטיק בילבאו במחזור שעבר, ריאל מדריד חזרה לנצח אמש (שבת) בליגה הספרדית עם 0:1 קטן על אספניול בסנטיאגו ברנבאו, שהיה הניצחון השני של הקבוצה בכל המסגרות אחרי אחרי ה-0:3 נגד רומא בליגת האלופות. "לוס בלאנקוס" עלו למקום הראשון, לפחות זמנית, עד המשחק של ברצלונה שתפגוש הערב את ג'ירונה לדרבי קטלאני.


המגן הימני הצעיר, אלברו אודריוסולה שהגיע הקיץ מריאל סוסיאדד ערך הופעת בכורה במדים הלבנים על חשבון דני קרבחאל, כשגם מרסלו, טוני קרוס וגארת' בייל קיבלו מנוחה במסגרת הרוטציות שערך ז'ולן לופטגי לקראת שני המשחקים הלא קלים בשבוע הקרוב נגד סביליה ביום רביעי ונגד אתלטיקו מדריד בשבת. זה לא היה פשוט והמשחק הוכרע על ידי שער בודד של מארקו אסנסיו במחצית הראשונה. ב"מארקה" נבחרה הכותרת: "אסנסיו הציל את תוכנית ב' של לופטגי". וב"אס" נכתב "ניצחון של ה-VAR", אחרי שהשער אושר על ידי שיפוט הווידאו למרות שנפסל על ידי השופט מתיאו לאהוס.


ז'ולן לופטגי אמר אחרי המשחק: "הקבוצה ידעה לסבול גם כאשר לא שלטנו במשחק. אספניול שיחקה טוב והייתה מאורגנת. ידענו שזה הולך להיות קשה. לקחנו שלוש נקודות במשחק לא הכי טוב שלנו. איבדנו שליטה על המשחק במחצית השנייה. השחקנים היו עייפים, אבל השער של אסנסיו הציל אותנו". וינסיוס ג'וניור אומנם קיבל סוף סוף קיבל זימון לסגל המשחק, אך לא היה בין 18 השחקנים שנרשמו על ידי המאמן שאמר: "ויניסיוס לא נכלל בסגל כי פדריקו ואלוורדה נרשם במקומו. נראה אם ישחק היום (ראשון) עם קסטייה".


Buenos días, aquí tenéis la #PortadaAS del 23 de septiembre de 2018 pic.twitter.com/Uew49ZC8wW

— AS (@diarioas) September 23, 2018

ב"מארקה" נמתחה ביקורת על קפטן ריאל מדריד: "מישהו צריך לרסן את סרחיו ראמוס שעולה למעלה בחוסר אחריות". בעיתון נכתב שראמוס המציא מחדש את תפקיד הליברו הוותיק בו הבלם היה מנהל את המשחק מאחור ולקח על עצמו חופש משחק מוחלט. "הוא נשאר למעלה אחרי כל קרן וירד רק אחרי כמה מהלכים. בכמה פעמים נתפס בהתקפה כשאספניול כבר תקפה לעבר השער של ריאל מדריד". יש קו דק שמפריד בין לשחק בגבולות המותר לחצייתם", נכתב במעין ביקורת על לופטגי שאמר: "לא מתרגש זה חלק מהמשחק".


הבלם הצרפתי רפאל וראן הבהיר: "ריאל מדריד לא עומדת לנצח 0:5 בכל משחק. יש לנו ליגה קשה ואספניול שיחקה טוב. יש לנו רעיונות ברורים לאיך אנחנו משחקים".


עד כמה שזה יישמע מוזר נוכח ההצטיינות שלו, השער של מרקו אסנסיו היה הראשון שלו בליגה מאז פברואר, אז הוא הבקיע צמד ב-3:5 של ריאל מדריד נגד ריאל בטיס, כהשער האחרון שלו בסנטיאגו ברנבאו היה לאס פלמאס בנובמבר 2017. "ניצחון 0:1 הוא כמו 0:3 ונותן שלוש נקודות. במחצית הראשונה שיחקנו טוב, אבל בשנייה יכולת להרגיש את העייפות. ביום רביעי יש עוד משחק ואי אפשר לנוח. אני מרוצה שה-VAR עובד טוב אחרת השער שלי היה נפסל. נצא לסביליה במטרה לנצח את המשחק גם שם", אמר אסנסיו.


#LaPortada Asensio salva el 'Plan B' pic.twitter.com/RHOc0gUnLa

— MARCA (@marca) September 22, 2018


ב"אס" נכתב שאסנסיו בכושר מצוין מפתיחת העונה וכבר תרם שישה שערים לקבוצתו. הוא הבקיע אחד, בישל שניים וסחט שלושה פנדלים בשבעה משחקים בכל המסגרות מפתיחת העונה. על מספר החולצה שלו אמר: "לא הציעו לי את חולצה מספר 7. מהמועדון לא אמרו לי כלום לגבי מספר החולצה ובגלל זה לא יכולתי להחליט. מספר 10? זה מספר שתמיד אהבתי, אבל עכשיו הוא בידיים טובות. בעתיד אשמח לקבל אותו".


אודריוסולה אחרי משחק הבכורה: "בעבר הערצתי את דני קרבחאל ולמדתי ממנו הרבה. היום אני לומד ממנו כל יום באימונים. הוא אחד השחקנים הטובים בעולם". למרות דבריו, ב"מארקה" נכתב שקרבחאל צריך להיזהר שלא לאבד את מקומו בהרכב לרכש החדש מסוסיאדד.



אודריוסולה. קרבחאל צריך לחשוש? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי