ויאדוליד ניצחה לראשונה העונה, אלאבס במקום הרביעי

רובן אלקארס עם ניקולה ווקצ'ביץ'
רובן אלקארס עם ניקולה ווקצ'ביץ' | האתר הרשמי

העולה החדשה גברה בביתה 1:2 על לבאנטה, סרחיו פוסטיגו (48) העלה את האורחים ליתרון אך אונאל (50) ונאצ'ו (56) הפכו. חטאפה ואלאבס נפרדו בתיקו 1:1. כעת: ג'ירונה תארח את בטיס

(גודל טקסט)

היום השלישי של מחזור אמצע השבוע בליגה הספרדית נפתח עם הניצחון הראשון העונה של העולה החדשה, ריאל ויאדוליד, שגברה 1:2 על לבאנטה ששקועה עמוק בתחתית. חטאפה ואלאבס נפרדו בתיקו 1:1 שהעלה את האחרונה אל המקום הרביעי.

ריאל ויאדוליד 1:2 לבאנטה
העולה החדשה בליגה השיגה ניצחון ראשון העונה כשגברה על לבאנטה 1:2 בחוסה סוריאה. הבלם סרחיו פוסטיגו כבש ראשון לזכות לבאנטה בדקה ה-48, אך תוך שמונה דקות ריאל ויאדוליד הפכה את התוצאה משערים של אנאס אונאל (50), ונאצ'ו (56) ובנוסף לכך קשרה של לבאנטה ניקולה ווקצ'ביץ' הורחק אחרי שקיבל צהוב שני בדקה ה-54. הניצחון של המארחים נתן להם מעט אוויר לנשימה והעלה אותם אל המקום ה-13. מנגד, המועדון מוולנסיה עמוק בתחתית הטבלה.

אלאבס – חטאפה 1:1
אלאבס ממשיכה את פתיחת העונה הטובה שלה כשעלתה אל המקום הרביעי בטבלה על חשבונה של סביליה. המארחת הייתה יכולה לעלות ליתרון בדקה ה-41 אחרי שקיבלה פנדל, אך סוריה השער הצליח לעצור את הפנדל של איבאי. עשר דקות לסיום המשחק חטאפה עלתה ליתרון משער של ג'ורג' מולינה והייתה בדרך לניצחון, אבל דייגו קאלרי כבש שער נפלא בנגיחה בדקה ה-90 וקבע את תוצאת המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי