קארים בנזמה אמור להיות כשיר לקלאסיקו מול ברצלונה

קארים בנזמה
קארים בנזמה | AFP

הצרפתי נפצע והוחלף במשחק האחרון מול אלאבס, אולם צפוי לשוב תוך שבועיים לכשירות מלאה וצפוי לעמוד לרשותו של ז'ולן לופטגי במשחק החוץ ב-28.10

(גודל טקסט)

ריאל מדריד הודיעה אמש (שני) על פציעתו של קארים בנזמה בברך ימין, החלוץ הצרפתי מתח את שרירי מיתר הברך מול אלאבס ותחילה הכותרות זעקו שהוא עלול להיעדר מהקלאסיקו מול ברצלונה (28.10, 17:15), אלא שבבירת ספרד הרגיעו במעט את הרוחות והבהירו כי הוא אמור להיות כשיר.

פציעות מהסוג שספג בנזמה לוקחות בדרך כלל כשבועיים עד החלמה מהירה, אבל הפגרה הגיעה עבור הבלאנקוס בזמן. הצרפתי עלול להחמיץ את משחק הליגה הבא בבית מול לבאנטה וייתכן שגם את משחק ליגת האלופות מול פלזן, אולם צפוי לזכות למספיק זמן כדי לשוב לכשירות עד הקלאסיקו מול הקטלונים.

בניגוד לבנזמה, שנחשב לחלק מרכזי בהתקפה התקועה שלא הבקיעה כבר ארבעה משחקים ברציפות, המגנים מרסלו ודני קרבחאל פצועים תקופה ארוכה יותר וטרם ברורה כשירותם, כשגם איסקו עבר ניתוח עקב דלקת התוספתן ונמצא בספק למפגש ואפילו גארת' בייל מדאיג את הבלאנקוס מכיוון שמושך איתו פציעה קלה במשחקים האחרונים וכעת הצטרף לוויילס לקראת משחקיה הקרובים.

את הקלאסיקו ביום ראשון בעוד כשלושה שבועות תארח ברצלונה שמגיעה גם היא בעיצומו של משברף – אמנם ניצחה בוומבלי 2:4 את טוטנהאם בין לבין, אך בליגה הספרדית לא ניצחה ארבעה משחקים רצופים, צברה שלוש נקודות מ-12 אפשריות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי