צפו בבישול של ויניסיוס ג'וניור לרודריגו, וראן נטש את אימון צרפת

ויניסיוס ג'וניור, רודריגו
ויניסיוס ג'וניור, רודריגו | ההתאחדות הספרדית לכדורגל, רשמי

שני הכישרונות כיכבו ב-1:1 של ברזיל עד גיל 20 עם צ'ילה. ויניסיוס על מצבו בריאל מדריד: "רונאלדו? אני משחק עם מודריץ' שהוא הטוב בעולם". הבלם סבל מכאבים בירך. באיטליה פורסם שהקרואטי רוצה לאינטר

(גודל טקסט)
ריאל מדריד לא ניצחה כבר בארבעה משחקים ולא מצאה את הרשת כבר כמעט שבע שעות, אבל מבחינה התקפית יכולה להיות אופטימית לפחות לגבי העתיד. במועדון הביעו שביעות רצון משני הכשרונות הברזילאים הצעירים שרכשו לאחרונה, ויניסיוס ג'וניור שהצטרף הקיץ לקבוצה ורודריגו שנרכש מסנטוס ומושאל אליה, וצפוי על פי הדיווחים לנחות בבירת ספרד בינואר הקרוב.


השניים כיכבו בנבחרת ברזיל עד גיל 20 שסיימה הלילה (בין שבת לראשון) ב-1:1 בטורניר הכנה בצ'ילה נגד מקבילתה המקומית. ויניסיוס ג'וניור בן ה-18 זכה למחמאות רבות בכלי התקשורת לאחר שהציג "רסיטל של כדורגל" והרשים בכל הזדמנות שהכדור הגיע לרגליו. השיא היה כשרץ 40 מטרים עם הכדור כדי למסור לרודריגו, שבעט פנימה וכבש עבור ברזיל. בנוסף, רודריגו בעט כדור חופשי למשקוף ו-ויניסיוס ג'וניור החמיץ פנדל שהיה יכול להעניק לסלסאו ניצחון. ב"מארקה" נכתב כי רודריגו הרשים ביכולת שלו ברחבת צ'ילה והיה מסוכן בכל פעם שהיה ברחבה.


אחרי המשחק התייחס ויניסיוס ג'וניור למצבו בריאל מדריד: "זה תמיד טוב לשחק בין הטובים ביותר וללהיות בריאל מדריד אין מחיר. זה חלום ילדות, אבל פה אני ממוקד בהכנות למועדי הנבחרות של פיפ"א ואני יכול לדבר עם ברזילאים ולחלוק חוויות. התרומה שלי? הכל יגיע. אני צריך ראש שקט ושמח שיכולתי לתרום בכמה משחקים. אין שום דבר יותר טוב מלערוך בכורה בברנבאו נגד אתלטיקו מדריד. אני מאושר מהקבוצה כי היא טובה מאוד. אחזור טוב יותר מפגרת הנבחרות".


כשנשאל אם היה רוצה לחלוק חדר הלבשה עם רונאלדו: "הייתי שמח לשחק עם כריסטיאנו רונאלדו, אבל אני משחק עם מודריץ' שהוא הטוב בעולם ויש את קארים בנזמה. הם קיבלו אותי בדרך הכי טובה שאפשר ואיתם אני רוצה לשחק".


¡Buena asistencia de @vini11Oficial y definición de calidad de Rodrygo en el gol de Brasil sub-20 ante Chile! #HalaMadridpic.twitter.com/LIEY3fv6LN

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) October 14, 2018


בנוסף, בקבוצה מודאגים מהבלם רפאל וראן, ששיחק מחצית ונפגע בירך ב-2:2 של צרפת נגד איסלנד ובנוסף נטש אתמול את אימון הנבחרת בעקבות אי נוחות באותו אזור. עם זאת, לפי "לה פריזיאן" הבלם צפוי להיות כשיר למשחק נגד גרמניה בליגת האומות ביום שלישי. אלופת אירופה סובלת מרשימת פצועים לא קצרה שכוללת בין השאר את קארים בנזמה, מרסלו ואיסקו אותם היא מקווה להכשיר לקלאסיקו נגד ברצלונה בסוף החודש.


בתוך כך פורסם שוב שלוקה מודריץ' רוצה לעזוב לאינטר. העיתון "קוריירה דלו ספורט" פרסם שהנראזורי יחדשו את המאמצים להחתים את הקשר הקרואטי. לפי הידיעה קשר נבחרת קרואטיה לא מרוצה בברנבאו ולא מסתדר עם המאמן החדש ז'ולן לופטגי שנוהג להחליף אותו וגם היחסים עם הנשיא פלורנטינו פרס נותרו קרירים. עם זאת, יש לקחת את הדיווח בערבון מוגבל מאחר שרק בשבוע שעבר אמר המנהל המקצועי של הנראזורי פיירו אוזיליו שהגעה של מודריץ' בינואר היא "בלתי אפשרית" והשהקבוצה תתמקד במטרות אחרות.



וראן. יחזור לשחק בשלישי או יצטרף לרשימת הפצועים? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי