"מסי עם כפפות": בברצלונה תולים תקוות בטר שטגן

מארק אנדרה טר שטגן
מארק אנדרה טר שטגן | Gettyimages

הפרעוש הפצוע יחמיץ בין השאר את משחק ליגת האלופות מול אינטר וכמובן את הקלאסיקו נגד ריאל מדריד, בקטלוניה מחמיאים לשוער שמציג יכולת נפלאה וערכו איתו ראיון: "נצטרך להשתפר בהגנה, אך לא תפקידי לדבר על רכש"

(גודל טקסט)
ברצלונה תיאלץ להסתדר בזמן הקרוב ללא ליאו מסי שנפגע וייעדר בין השאר מהקלאסיקו מול ריאל מדריד, אבל בקטלוניה מצאו את "מסי עם הכפפות": השוער מארק אנדרה טר שטגן. הגרמני גילה יכולת מדהימה בניצחון על סביליה 2:4, כולל שלוש הצלות ענקיות שביצע ובעיתון "מונדו דפורטיבו" ציינו הבוקר (שלישי) כי הוא הכוכב האמיתי כיום בברצלונה.


טר שטגן התראיין ודיבר על נושאים רבים בברצלונה. הקבוצה תשחק מחר נגד אינטר בליגת האלופות בקאמפ נואו ולדברי טר שטגן: "אלה משחקים שמעניינים את כל העולם. יש לנו שבוע קשה מאוד להוכיח את עצמנו שאנחנו קבוצה בטופ העולמי. ניצחנו את סביליה 2:4 וכעת אנחנו צריכים לנצח את אינטר שהיא קבוצה מצוינת ואת ריאל מדריד בקלאסיקו. זה לא שבוע קל".


ברצלונה משחקת ברמה שונה בליגה ובאלופות: "אלה שתי מסגרות שונות. בליגה היינו פחות טובים העונה. אחת הסיבות היא שכל הקבוצות בלה ליגה מכירים אותנו היטב ועבור כל אחת מהן מפגש נגד ברצלונה הוא כמו משחק העונה. אנחנו צריכים להילחם נגדם כאילו זה משחק העונה עבורנו ומצפים לנו עוד הרבה משחקים כאלה. אנחנו רוצים לנצח את כולם, אבל צריכים להיות מוכנים פיזית למאבקים האלה".

'MESSI WITH GLOVES"

Barça's other great player is in goal. Ter Stegen wants to win everything and reveals very personal details #fcblivepic.twitter.com/ULoIPqMrUd

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 22 באוקטובר 2018


על כך שספגו יותר שערים מכל חצי הסיבוב בשנה שעברה: "לא צריך להסתכל לאחור אלא למשחקים שיש לפנינו. עבורי העובדה שספגנו הרבה יחסית (11 ב-9 מחזורים לעומת 9 ב-19 בעונה שעברה, י.ז) זה לא נעים כל כך כי אני השחקן האחראי. אני בטוח שאנחנו עומדים להשתפר בשטח הזה בקרוב. יש לנו רק שני בלמים כשירים ואנחנו לא יכולים לשחק רק עם שניים לאורך זמן, אבל קלמון לנגלה בלם מצוין שישתפר. האם לרכוש עוד בלם? לא אני צריך לתת את התשובה לזה. סמואל אומטיטי נראה לי בדרך הנכונה להתאוששות מהפציעה. הוא מאוד אופטימי. הוא מקצוען. הוא בדרך להיות כשיר במאה אחוז". 


החסרון של מסי: "זה לא יהיה קל כי הוא חתיכת הפאזל הכי חשובה בקבוצה, אבל ננסה לפצות אותו בכך שנראה שאנחנו מסתדרים בלעדיו. יש לנו שחקנים מעולים שיכולים להתעלות כשיש צורך".



מסי יחסר, אבל ברצלונה לא מנמיכה ציפיות (Gettyimages)


מסכים עם מסי שהמטרה היא זכייה בליגת האלופות: "זו המטרה שלנו בכל שנה, אבל בשנה שעברה קרה לנו משהו שאסור שיקרה לנו. ראינו שדברים כאלה קורים בעולם הכדורגל. קרה לנו נגד רומא מה שאנחנו עשינו לפאריס סן ז'רמן כך שזה לא חדש. נצטרך ללמוד מזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי