דיווח: ברצלונה מוכנה למכור את עוסמאן דמבלה

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | AFP

צ'לסי, ליברפול וארסנל מעוניינות בצרפתי, שעשוי לעזוב בשל התנהלותו. בארסה תתארח אצל קולטורל בגביע המלך (רביעי ב-22:30, ספורט4), מאמן הקבוצה הצנועה: "הרווחתי הרבה כסף במחשבים, אבל הלכתי עם הלב"

(גודל טקסט)
ברצלונה תשחק מחר (רביעי ב-22:30, שידור ישיר בספורט4) ב"גביע המלך" בחוץ נגד קולטורל לאונסה מהליגה השלישית במסגרת המשחק הראשון מבין שניים בסיבוב הרביעי.


המארחת מדורגת במקום החמישי באחד הבתים בליגה השלישית בספרד. הקבוצה הצנועה התפרסמה בכך שהיא משחקת עם חולצות שהן בעיצוב של חליפה. בשנה שעברה היא חתמה על חוזה של שיתוף פעולה עם לידס שהשאילה לה מספר שחקנים. לפני שנתיים, אגב, הקבוצה הצנועה חטפה 13:2 מריאל מדריד בסיכום שני המשחקים באותה מסגרת.


תמיד יש סיפורים מרתקים בסיבובים הראשונים של הגביע, והפעם מדובר על על מאמן קולטורל בן ה-34, ויקטור סאה, שעזב בגיל 27 את הג'וב שלו כאיש מחשבים בו הרוויח, כך על פי הפרסומים, שכר גבוה לטובת אימון קבוצות קטנות בספרד. הוא העלה את קבוצת אדברה מהליגה הרביעית לשלישית וכעת הוא ניצב בפני המשחק הכי גדול בחייו. לקראת המשחק הוא אמר: "הרווחתי הרבה כסף במחשבים, אבל הכדורגל הוא אהבת חיי ולכן התייעצתי הרבה עם המשפחה שלי והחברים והם המליצו לי ללכת עם הלב, למרות שהרווחתי בקבוצה הראשונה שלי רק 300 יורו לחודש", סיפר לעיתון "ספורט". לדבריו, הוא מכוון להתקדם לליגה השנייה.


¡¡Este miércoles tenemos una cita con la historia!!⚽️ pic.twitter.com/6q8a6Sn2Mj

— Cultural y Deportiva Leonesa (@CyDLeonesa) 30 באוקטובר 2018


מנגד, ברצלונה עדיין באופוריה אחרי הניצחון האדיר על ריאל מדריד והמאמן ארנסטו ואלוורדה החליט לתת מנוחה לשבעה שחקני הרכב. מרק אנדרה טר שטגן, ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה, איבן ראקיטיץ', סרחיו בוסקטס, פיליפה קוטיניו ולואיס סוארס שכלל לא יטוסו לעיר לאון למשחק. שחקנים כמו ריקי פוץ' וחואן מירנה עשויים לקבל הזדמנות לשחק וכנראה גם עוסמאן דמבלה ומלקום אמורים לקבל צ'אנס.


בתוך כך, בברצלונה מודעים לכך שדמבלה מבוקש על ידי קבוצות בפרמיירליג כמו צ'לסי, ארסנל וליברפול. ראשי בארסה לא מרוצים מהגישה של הצרפתי ויהיו מוכנים למכור אותו למרות שרכשו אותו לפני כשנה וחצי ב-96 מיליון ליש"ט. גם מלקום נמצא ברשימת השחקנים שעשויים להימכר.


מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה דיבר לקראת המשחק, התייחס לפיטורי ז'ולן לופטגי והעביר מסר למקבלי ההחלטות: "ריאל מדריד האשימה את לופטגי בחוסר ההצלחה של הקבוצה? אני לא מתייחס לבעיות של קבוצות אחרות, אבל לא אוהב שמפטרים מאמנים".


[ CONVOCATORIA]
#CopaBarça
#ForçaBarçapic.twitter.com/rVAo560fza

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) 30 באוקטובר 2018


האם ריאל מדריד נמצאת בתקופת מעבר: "ברור שלא, הם ינסו בכל הכח לחזור. הם עדיין משחקים בכל המסגרות ולמרות שזה לא נראה כך כרגע, הם במירוץ האליפות". התחושות אחרי הניצחון בקלאסיקו: "יש ימים גדולים כאלה, אבל כמאמן. אני יודע שיש גם ימים פחות טובים. אתה צריך להיות מוכן כל הזמן".


גביע המלך: "כל משחק הוא מבחן. בשנה שעברה ניצחנו 0:5 בגמר הגביע את סביליה וזו היתה חוויה ענקית, אבל כדי להגיע לשם נאלצנו לשחק גם נגד מורסיה בתחילת הדרך והרעיון השנה דומה. אנחנו מצפים מהשחקנים לתת הכל בכל שלב". 

G⚽️AL MORNING!!
¡Muchas felicidades Diego Armando #Maradona!
¡Disfruta mucho de tu día! pic.twitter.com/Jfaa6UNNUd

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) 30 באוקטובר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי