קונטה הוציא את עצמו מהמירוץ לתפקיד מאמן ריאל מדריד

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | AFP

האיטלקי העדיף להישאר בשנת שבתון ולא להסתכן בחוסר כבוד מצד שחקני הבלאנקוס, כך על פי דיווח. פרס מתכנן להציע חוזה מפתה לפוצ'טינו בקיץ, סולארי יעמוד על הקווים הערב (21:30, ספורט4) נגד מלייה בגביע המלך

(גודל טקסט)
דרמה בריאל מדריד: אנטוניו קונטה הוציא את עצמו מהמירוץ לתפקיד המאמן החדש של אלופת אירופה, כך מדווח הבוקר "סקיי ניוז" באנגליה. לפי הידיעה, קונטה סבור שהפרויקט של ריאל מדריד לא מתאים לו. הוא החליט להאריך את שנת השבתון שלו עד לקיץ והדבר אומר שמאמן נבחרת בלגיה רוברטו מרטינס הוא המועמד היחיד כרגע מלבד סנטיאגו סולארי. לפי מקורות בספרד, קונטה היה קרוב לחתום בריאל מדריד לפני הקלאסיקו, אבל המו"מ התקרר לאחר ההצהרה של סרחיו ראמוס כי כבוד צריך לקנות ולא מקבלים אוטומטית. הדבר היה מסר להנהלת ריאל מדריד כי השחקנים לא רוצים את המאמן. כמו כן, הוא דרש שפרס יבא לו חלוץ ובלם מהטובים בעולם.


למרות מינויו של סנטיאגו סולארי למאמן ריאל מדריד, ברור לכולם שרק ארבעה ניצחונות שלו כמאמן הקבוצה ישכנעו את הנשיא פלורנטינו פרס למנות אותו למאמן קבוע ,וגם זה עד סוף העונה בלבד. לפי החוק בהתאחדות הספרדית, מאמן לא יכול לאמן קבוצה באופן זמני יותר משבועיים ולכן בריאל מדריד יצטרכו להחליט במהירות מי יהיה המאמן הקבוע שלהם.


בעיתון "טלגראף" ועיתונים נוספים באנגליה פורסם כי פרס החליט להציב את מאוריסיו פוצ'טינו כמטרה העיקרית שלו לקיץ הקרוב, וכדי להחתים אותו הוא יציע לו שכר כפול ממה שהוא מרוויח כיום בטוטנהאם כאשר בריאל מדריד הוא יוכל להרוויח סכום של 17 מיליון ליש"ט לעונה. פרס יציע לפוצ'טינו חוזה לחמש שנים בשווי 85 מיליון ליש"ט. ה"טלגראף" כתב ששחקני טוטנהאם חוששים שפוצ'טינו יעזוב אחרי שדרש חיזוק לקבוצה והוא לא ניתן לו, בעיקר מכיוון שעלות האיצטדיון החדש של המועדון היא מיליארד ליש"ט.



Tottenham players fear Mauricio Pochettino could leave in summer | @Matt_Law_DThttps://t.co/N36FkifgJP

— Telegraph Football (@TeleFootball) 30 באוקטובר 2018


כמו כן, פורסם שפרס יהיה מוכן לשנות את המדיניות שלו עד כה, שהיתה לרכוש שחקנים צעירים בקטן ולא להביא כוכבי על, ולבנות מחדש קבוצה של "גאלקטיקוס" אם פוצ'טינו יסכים להגיע. פרס רוצה גם לנצל את התסכול של פוצ'טינו בטוטנהאם, שלא מוכנה לעשות צעד נוסף כדי לזכות בתארים ובקיץ האחרון לא רכשה אף שחקן לראשונה בפרמיירליג. התוכניות שהיו לה להיכנס לאיצטדיון החדש נדחו וייתכן שלא תשחק שם כלל העונה. פוצ'טינו נשמע מדוכא לפני המשחק עם מנצ'סטר סיטי שלשום, בו הפסיד 1:0, כשאמר: "זו העונה הכי קשה שלי בטוטנהאם מאז הגעתי לפני חמש שנים. שום דבר לא עובד כמו שרצינו". באנגליה אמרו אתמול פרשנים שההרגשה היא שפוצ'טינו מיצה את עצמו בטוטנהאם ולא יוכל לקחת את הקבוצה להצלחה גדולה יותר, והוא נכשל כשלא זכה איתה באף תואר אם כי לא קיבל את התמיכה ברכש שמקבלים מנג'רים כמו ז'וזה מוריניו, פפ גווארדיולה ויורגן קלופ איתם הוא מתמודד.


פרס יודע שיצטרך להילחם עם היו"ר הקשוח של טוטנהאם דניאל לוי אם ירצה את המנג'ר הארגנטיני בן ה-47. לוי ידרוש בקיץ הקרוב פיצוי גדול, לאחר שפוצ'טינו חתם על חוזה חדש לחמש שנים ומרוויח 8.5 מיליון ליש"ט לעונה. לוי עשוי לדרוש פיצוי של כמה עשרות מיליון ליש"ט, והוא יודע שלא יוכל למצוא מנג'ר טוב יותר מפוצ'טינו בשוק.


האתר הספרדי המהימן "אל קונפידנשיאל" פרסם שפרס עדיין עוקב אחרי מאמן נבחרת גרמניה יוגי לב ואם הוא היה חופשי הוא היה מחתים אותו, ואותם הדברים אמורים לגבי ז'וזה מוריניו. האתר כתב כי אם מנצ'סטר יונייטד היתה מפטרת את מוריניו פרס היה מחזיר אותו למחרת כמאמן ריאל מדריד, כיוון שהוא מחפש מנג'ר עם יד חזקה.


ריאל מדריד תשחק היום נגד מלייה מהליגה השלישית (20:30, שידור ישיר בספורט4). העיתון "מארקה" פרסם כי זוהי ההזדמנות הגדולה של ויניסיוס ג'וניוור בן ה-18 להראות מה הוא שווה. ז'ולן לופטגי לא ממש החזיק ממנו וטען שהוא לא בשל מספיק לשחק בקבוצה הראשונה של המועדון, אבל סנטיאגו סולארי, המאמן הזמני של הבלאנקוס, מכיר אותו היטב מריאל מדריד קסטיה בה כבש שער כל 80 דקות. העיתון כתב שויניסיוס יכול לשחק בקלות נגד מלייה, כיוון שהוא שיחק חמש פעמים בהרכב נגד קבוצות מהליגה השלישית כמו מלייה. ריאל מדריד לא זכתה ב"גביע המלך מאז 2014.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי