דיווח בספרד: ברצלונה תדרוש 100 מיליון יורו עבור דמבלה

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | Gettyimages

בעיתון "ספורט" נכתב כי אלופת ספרד מאוכזבת מהגישה של הצרפתי שמסרב לשמור על אורך חיים מקצועני ולכן ארנסטו ואלוורדה מעוניין למכור את השחקן בקיץ הקרוב. פ.ס.ז' וקבוצות הצמרת בפרמיירליג מעוניינות בקשר

(גודל טקסט)

בעיתון הקטלאני "ספורט" מדווח כי ברצלונה מאיימת למכור את עוסמאן דמבלה בעקבות ההתנהגות שלו בקבוצה. לפי הדיווח, ראשי המועדון הגישו לו אולטימטום לשנות את ההתנהגות שלו אחרת הוא יישב על הספסל ויימכר בקיץ 2019. בארסה תהיה מוכנה למכור אותו במאה מיליון יורו ולמעשה מדובר הפסד לאחר שרכשה אותו ב-120 מיליון יורו בשנת 2017.

בקבוצה לא מרוצים מהגישה למועדון וטוענים שהוא לא מספיק בוגר בהתנהגותו. בעבר רוברטו פרננדס המנהל הספורטיבי ניסה לשכנע את הצרפתי שהוא חייב לחיות 24 שעות כמקצוען, אבל הוא לא הצליח לעשות זאת והדבר פוגע לדברי בארסה ביכולתו ובתוכניות להפוך אותו לשחקן מפתח בקבוצה. הסיבה לביקורת נגד הצרפתי היא, הגישה השלילית שלו בחדר ההלבשה בנוסף לכל טענו כי הצרפתי טרם למד את השפה המקומית.

הבעיה העיקרית של דמבלה היא שהמאמן ארנסטו ואלוורדה חסר סבלנות לגביו והחליט להשאיר אותו במשחקים האחרונים מחוץ לסגל, ובברצלונה הבהירו לשחקן שזה יימשך בשבועות הקרובים אם הוא לא ישנה את דרכיו. עד כה המאמן נתן לו פריבילגיות בגלל גילו הצעיר והסכום הסכום הרב ששילמו עבורו. בקבוצה יודעים שהוא מאוד מוכשר, אבל לא בטוחים שיהיה אפשר לשנות את הגישה שלו. ואלוורדה טען שהיו לו בעיות עם ארתורו וידאל והשחקן הבין מה צריך לעשות ויישר קו, דמבלה לעומת זאת לא מוכן או לא מסוגל.


עוסמאן דמבלה עם תומאס טוכל בבורוסיה דורטמונד. יחזרו לשתף פעולה (Gettyimages) 

בבארסה יודעים שדמבלה לא הוכיח את עצמו יותר מדי על המגרש ולכן הם יודעים שהדרישה למחיר של מאה מיליון יורו יכולה להיענות רק על ידי קבוצות גדולות, אבל יש לו גם ביקוש במועדונים בפרמיירליג. כמו כן תומאס טוכל הסתדר איתו היטב בדורטמונד והיה דמות של אב עבורו וייתכן שירצה אותו בפאריס סן ז'רמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי