ברצלונה צפויה לצרף את ג'ייסון מוריו בהשאלה

ג'ייסון מוריו
ג'ייסון מוריו | AFP

"רדיו קטלוניה" דיווח כי בשל מכת הפציעות בחלק האחורי בקבוצתו של ארנסטו ואלוורדה, הבלם הקולומביאני של ולנסיה יצטרף לכל הפחות לחצי העונה הקרובה. בקיץ ייעשה ניסיון לרכוש את מתיאס דה ליכט מאייאקס

קבוצות: ולנסיה
(גודל טקסט)

אם להסתמך על רדיו קטלוניה, ברצלונה על סף סיכום עם ולנסיה לגבי שאילתו של ג'ייסון מוריו לחצי העונה הקרובה, כשלאלופת ספרד תהיה האופציה לרכוש את הקולומביאני הבינלאומי.

מוריו בן ה-26, שהגיע בעונה שעברה לעטלפים כמושאל מאינטר ובאוגוסט האחרון הצטרף בחוזה לשנתיים עם חובת רכישה מצד הספרדים, סבל בשנה האחרונה מפציעות רבות ולמעשה פתח רק ב-16 משחקי "לה ליגה" ב-12 החודשים האחרונים והעונה שותף בשלושה משחקים בלבד – פתח פעם אחת בליגת האלופות, משחק נוסף בליגה ולזכותו גם 90 דקות בגביע הספרדי. שני המשחקים הראשונים היו בספטמבר ואילו בגביע הוא שותף בסוף אוקטובר, לפני קרוב לחודשיים.

לאור העובדה שהוא ממעט לשחק ומבחינת ברצלונה הוא תואם את הפרופיל אותו היא מחפשת, בלם ימני שיכול להוות גיבוי ולו גם דרכון אירופי, בהחלט ייתכן שהוא יצטרף. ישנה גם האפשרות שהוא יגיע כמושאל לחצי עונה בלבד, ובקיץ בהחלט לא מן הנמנע שברצלונה תרכוש את מתיאס דה ליכט מאייאקס.

כידוע, תומאס ורמאלן וסמואל אומטיטי כמעט שלא עמדו העונה לרשותו של המאמן ארנסטו ואלוורדה בעקבות פציעות. בחורף 2015, מוריו, ששיחק בין השאר בקאדיס, לאס פלמאס ובגרנאדה, הוזכר כמועמד לברצלונה ולריאל, אולם הבהיר אז כי ברצונו להישאר באינטר.


בהופעתו היחידה העונה בליגת האלופות. מוריו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי