סביליה חילצה 1:1 מלגאנס בדקה ה-91, ולנסיה ניצחה בדקה ה-94

כריסטיאנו פיצ'יני
כריסטיאנו פיצ'יני | AFP

שער של בן ידר בתוספת הזמן סידר לאנדלוסים נקודה, ואסקס הורחק (46). העטלפים כבר היו בדרך לאיבוד נקודות נגד הואסקה, אך שער של פיצ'יני ארבע דקות בתוך תוספת הזמן העניק למרסלינו 1:2 חשוב

קבוצות: ולנסיה
(גודל טקסט)
המשחקים האחרונים בליגה הספרדית לשנת 2018 נערכים היום במסגרת המחזור ה-17, כשבמשחק הראשון ולנסיה חזרה למסלול הניצחונות עם 1:2 דרמטי על הואסקה. מאוחר יותר לגאנס הקטנה כמעט הדהימה את סביליה, אך וויסאם בן יידר קבע 1:1 בתוספת הזמן. במשחק נוסף שנערך רשמה ראיו וייקאנו 1:2 על לבאנטה, ניצחונה השלישי העונה. המחזור יושלם כשריאל מדריד תפגוש את ויאריאל ב-3 בינואר, בעקבות השתתפותם של הבלאנקוס בגביע העולם למועדונים. 


ולנסיה – הואסקה 1:2
העטלפים, שהשאילו בשבוע החולף את ג'ייסון מוריו לברצלונה, אומנם התקשו מול היריבה הנוחה, אך בכל זאת רשמו ניצחון דרמטי בליגה לראשונה מזה שלושה משחקים. זה התחיל עם שער של הקפטן דני פארחו בדקה ה-25, אך חואן הרננדס השווה מהנקודה הלבנה בדקה ה-72. כבר נראה היה שמרסלינו ושחקניו יאבדו נקודות בפעם הרביעית ברציפות, אך ארבע דקות בתוך תוספת הזמן, רודריגו שאיר כדור למגן האיטלקי כריסטיאנו פיצ'יני, שירה אותו מהאוויר לרשת של רוברטו סנטמריה שקבע 1:2 חשוב.


לגאנס – סביליה 1:1

לגאנס הצנועה הייתה קרובה לסנסציה אדירה, אך ספגה שניות לפני שריקת הסיום וירדה מאוכזבת. מיקל וסגה כבש בנגיחה כבר בדקה ה-5 והכניס את הקהל המקומי לטירוף, פרנקו ואסקס הותיר את האורחת ב-10 שחקנים (46) לאחר דיבורים מיותרים עם השופט והאנדלוסים הצליחו לאזן רק בדקה ה-91 הודות לוויסאם בן ידר שכבש את השמיני שלו העונה.


סביליה, שחולמת על אליפות אחרי פתיחת עונה טובה, נותרה במקום השלישי עם שתי נקודות פחות מאתלטיקו מדריד השנייה וחמש מתחת לברצלונה המוליכה. מנגד, לגאנס העלתה את מאזנה ל-19 נקודות והיא עדיין תקועה בחלק התחתון של הטבלה.

 
 

WIIIIIIIIISAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!@CDLeganes_en 1-1 #SevillaFC (91') pic.twitter.com/LV7DBnxv2y

— Sevilla FC (@SevillaFC_ENG) December 23, 2018


תוצאה נוספת: ראיו וייקאנו 2 (טוניו 23 עצמי, ראול דה תומאס 67) – לבאנטה 1 (רובן רוצ'ינה 60).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי