ליאו מסי הקדים את כריסטיאנו רונאלדו במספר השערים ב-2018

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

לקראת סיום השנה האזרחית, בתקשורת הספרדית ערכו השוואה בין מספריו של הפרעוש לאלה של CR7 והחמיאו לכוכב ברצלונה שכבש שני שערים יותר מחלוץ יובנטוס. מוחמד סלאח מליברפול מדורג מיד אחריהם

(גודל טקסט)
מחר (שני) בערב תגיע לסופה השנה האזרחית ובספרד ניצלו זאת כדי לסכם את 2018, וכהרגלם להשוות בין ליאו מסי לכריסטיאנו רונאלדו. בתקשורת הקטלאנית התגאו בכך שמסי הקדים את CR7 בכיבוש שערים בכל המסגרות, בקבוצות ובנבחרת.


מסי כבש 51 שערים בכל המסגרות, בעוד שרונאלדו ששיחק בריאל מדריד בתחילת 2018 והעונה ביובנטוס כבש 49 שערים. שני הראשונים לא שיחקו מאז המונדיאל באף משחק במדי הנבחרות, כשרונאלדו קיבל חופשה מליגת האומות ומאז לא ייצג את הסלסאו ואילו מסי הודיע שהוא יוצא לחופשה מנבחרת ארגנטינה.


ליאו מסי כבש 47 שערים במדי ברצלונה ו-4 בנבחרת (מהם שלושה מול נבחרת האיטי במשחק ידידות), רונאלדו 28 בריאל מדריד ו-15 ביובנטוס ועוד 6 בנבחרת פורטוגל. הפרעוש שזכה ב"נעל הזהב" בפעם החמישית בעונת 2017/18 עשוי לזכות בתואר בפעם שישית גם על העונה הנוכחית ואם יזכה הוא ישתווה לתלמו סארה, חלוץ אתלטיק בילבאו שעשה זאת בעבר. החודש הכי טוב של מסי היה בינואר 2018, בו כבש שמונה שערים במדי ברצלונה (חמישה בליגה, שלושה בגביע המלך). הוא כבש בשבעה משחקים בהם שיחק בינואר, חוץ מאשר מול אספניול בגביע. מסי כבש העונה תשעה צמדים והוסיף גם ארבע פעמים בהן כבש שלושער.


#Barça | Messi-Cristiano, una década de rivalidad goleadora https://t.co/QkvKzfaeQgpic.twitter.com/CEmUrCBJEw

— Diario SPORT (@sport) 30 בדצמבר 2018


רונאלדו אמנם עבר לאיטליה, אבל כמו שמסי מוביל את טבלת כובשי השערים ב"לה ליגה בספרד עם 15 כיבושים, רונאלדו בפסגת הכובשים באיטליה עם 14 שערים. ברשימת הגדולים של 2018 אפשר למצוא את השחקנים הבאים אחרי מסי ורונאלדו: במקום השלישי מוחמד סלאח מליברפול עם 44 שערים, רביעי רוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן עם 43, חמישי הארי קיין מטוטנהאם עם 42 ושישי אנטואן גריזמן מאתלטיקו מדריד עם 40.


Así vienen las portadas del domingo 30 de diciembre https://t.co/9adXOOalqvpic.twitter.com/5UP69wpEtg

— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) 30 בדצמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי